کد خبر: 57180
A

کارگران شهرداری مریوان: از ابتدای سال فقط ۴ میلیون تومان به هر کارگر داده‌اند

کارگران شهرداری مریوان می‌گویند: در سال جدید فقط ۴ میلیون تومان به حساب‌مان واریز شده است.

کارگران شهرداری مریوان: از ابتدای سال فقط ۴ میلیون تومان به هر کارگر داده‌اند

جمعی از کارگران شهرداری مریوان از اوضاع بد معیشتی خود انتقاد کردند.

به گزارش دیده بان ایران؛ این کارگران می‌گویند: زمانی که در تیرماه سال گذشته، شهردار جدید آمد، قرار شد که دستمزدهای کارگران به موقع پرداخت شود اما نه تنها پرداخت دستمزدها مرتب نشد بلکه معوقات سال‌های گذشته را نیز با ما تسویه حساب نکردند.

کارگران شهرداری مریوان که هنوز عیدی ۹۶ خود را نگرفته‌اند، با انتقاد از بی‌توجهی مقامات ازجمله اعضای شورای شهر می‌گویند: از ابتدای سال جاری فقط ۴ میلیون تومان به حساب کارگران ریخته‌اند؛ امروز (دوازدهم دی ماه) نیز ۳۰۰ هزار تومان به حساب هر کارگر واریز کرده‌اند؛ آیا فکر می‌کنند با این مبلغ ناچیز مشکلات ما کارگران حل می‌شود؟! آیا نمی‌دانند که کرایه یک خانه متوسط در همین مریوان حداقل ماهانه ۵۰۰ هزار تومان است؟! ما کارگران چگونه باید امورات زندگی‌مان را بچرخانیم؟ آیا پرداخت ۳۰۰ هزار تومان، بازی دادن کارگر نیست؟

کارگران شهرداری مریوان که تعدادشان بیش از ۲۰۰ نفر است، مدتهاست درگیر مشکل بزرگی به نام تعویق دستمزدها هستند؛ شهرداری مریوان کمبود بودجه و نقدینگی را مسبب اصلی این اوضاع می‌داند و معتقد است بدهی‌های انباشته‌ی شهردارِ قبل، اوضاع را به اینجا کشانده است.

کارگران شهرداری مریوان دست استمداد به سمت اعضای شورای شهر دراز کرده‌اند؛ آنها می‌گویند حتی نان خالی نمی‌توانیم بخریم؛ چرا مشکلات و شرایط ناگوار ما را درک نمی‌کنند؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر