کد خبر: 57512
A

نماینده مجلس: روحانی و جهانگیری صادقانه با مردم سخن بگویند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: مسئولان باید واقعیت‌ها را با مردم در میان بگذارند؛ شنیدن اخبار بد از مسئولان بسیار بهتر از این است که از بیگانگان بشنوند.

نماینده مجلس: روحانی و جهانگیری صادقانه با مردم سخن بگویند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیده فاطمه ذوالقدر درباره حفظ اتحاد و انسجام در شرایط فعلی کشور گفت: موضوع اتحاد وحدت و انسجام همیشه در نطق نمایندگان مجلس وجود داشته است، هر کدام از نمایندگان که پشت تریبون قرار گرفته‌اند به این نکته اشاره کردند.

وی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای است که تمامی احزاب، جریانات سیاسی جناح‌های درون نظام و انقلاب باید با یکدیگر هماهنگ و متحد باشند، گفت: شرایطی در کشور وجود دارد که مسئولین باید با اتحاد و انسجام امیدواری بیشتری به مردم بدهند، باید  اختلافات را کنار گذاشت.

 نایب رییس  کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات زیادی در کشور داریم؛ کشور، دولت و ملت و همگی ما در فشار هستیم و تحریم‌های زیادی اعمال شده است، با حفظ انسجام و اتحاد می‌توانیم از پس این مشکلات بر بیاییم که این امر بازتاب بسیار خوبی در خارج و داخل کشور خواهد گذاشت.

 وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط کشور در داخل و خارج از سوی دشمنان و دوستان ایران اسلامی رصد می‌شود. مردم و مسئولان، جناح‌ها و گروه‌های دلسوز ایران و نظام باید با یکدیگر برای رفع مشکلات، متحد و همفکری داشته باشند قطعا هدف آنان حل مشکلات است.

 ذوالقدر گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم نیاز است که مردم و مسئولان همراهی بیشتری داشته باشند، مردم در همه دوران‌ها  مشکلات را برای سرفرازی ایران و تحقق آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و شهدا تحمل کرده و خواهند کرد، مشروط به اینکه مسئولان و گروه‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا دست از تخریب هم بردارند و اجازه ندهند تندروها میاندار شوند و بر آتش اختلاف بدمند و موجب فاصله شوند و مردم را در داخل ناامید و دشمنان ایران را امیدوار کنند، ان‌شاءالله مسئولان هم با تلاش خودشان بتوانند مشکلات مردم را رفع کنند.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واقعیت از زبان مسئولان و عدم دروغ گفتن در مورد شرایط چه تاثیری می‌تواند روی جامعه داشته باشد، عنوان کرد: قطعاً پرداختن به شرایط موجود و عدم دروغ گفتن باعث اعتمادسازی می‌شود مردم هنگامی که حرف راست را می‌شنوند و واقعیات را می‌بینند قطعاً کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که با اتحاد و همفکری و حفظ وحدت کلمه که مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبری معظم است، می‌توان بسیاری از کارها را انجام داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه‌های تحریمی وجود دارد که باید شفاف‌سازی شود، بسیار خوب است که آقای روحانی و جهانگیری با مردم صادقانه سخن بگویند و اخبار را اطلاع دهند.

وی تأکید کرد: هر مملکتی خبرهای بد هم دارد مردم اگر از زبان مسئولان‌شان آنها را بشنوند خیلی بهتر است تا از بیگانه اخبار را به دست بیاورند. بحران‌های اقتصادی این روزها تمام می‌شود و مردم به یک زندگی عادی برمی‌گردند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه عده‌ای در شرایط فعلی دست به ناامیدی مردم می‌زنند این امر چه تاثیری می‌تواند داشته باشد، گفت: قطعاً بازتاب چنین رفتارهایی خوب نخواهد بود. همه ما نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول داریم و برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی که شهدای زیادی داده‌ایم باید با یکپارچگی و پرهیز از اختلاف‌ها که بسیاری نیز برای منافع جناحی است، سعی کنیم ، به فکر منافع ملی باشیم و آن را حفظ کنیم در غیر اینصورت چنین رفتارهایی باعث تفرقه و ناامیدی می‌شود و این کار آب به آسیاب دشمن ریختن است ./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر