کد خبر: 57573
A

نظر سلیمی نمین درباره مستند" هاشمی زنده است " ؛ این مستند تندروی دارد نه نقد !

،اظهارات عباس سلیمی نمین را در باره مستند"هاشمی زنده است" که در یک میزگرد بیان کرده،منتشر کرده است. عباس سلیمی نمین با بیان اینکه با عنوان این مستند مخالفم، نقدهای خود به این مستند را این طور دسته‌بندی کرد: این ایراد به این مستند هست که به جای انتقاد، تندروی دارد و کلیه دستاوردها را بعضاً زیر سؤال می‌برند. وی ادامه داد: در سال 58، آقای هاشمی با مقام معظم رهبری به سفر حج رفتند که مستند، این بخش را حذف کرده است، اینکه بگوییم آقای هاشمی، امام را مجبور کردند صلح را بپذیرند، تحقیر امام است نه نقد هاشمی، مستند به موضوع مک فارلین وارد نشده است، برخی مونتاژها در فیلم خطاست آنجا که به‌نحوی تلاش می‌شود این تلقی را ایجاد کند که آقای هاشمی دارد برای بوش پدر کف می‌زند.

نظر سلیمی نمین درباره مستند" هاشمی زنده است " ؛ این مستند تندروی دارد نه نقد !

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اظهارات عباس سلیمی نمین را در باره مستند"هاشمی زنده است" که در یک میزگرد بیان کرده،منتشر کرده است.

عباس سلیمی نمین با بیان اینکه با عنوان این مستند مخالفم، نقدهای خود به این مستند را این طور دسته‌بندی کرد: این ایراد به این مستند هست که به جای انتقاد، تندروی دارد و کلیه دستاوردها را بعضاً زیر سؤال می‌برند.

وی ادامه داد: در سال 58، آقای هاشمی با مقام معظم رهبری به سفر حج رفتند که مستند، این بخش را حذف کرده است، اینکه بگوییم آقای هاشمی، امام را مجبور کردند صلح را بپذیرند، تحقیر امام است نه نقد هاشمی، مستند به موضوع مک فارلین وارد نشده است، برخی مونتاژها در فیلم خطاست آنجا که به‌نحوی تلاش می‌شود این تلقی را ایجاد کند که آقای هاشمی دارد برای بوش پدر کف می‌زند.

موسیقی‌ای که روی تصاویر سفر حج آقای هاشمی کار شده، موسیقی در شأن حج نیست، مستند می‌توانست به بحث استقراض در دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی بخوبی وارد شود که اصلاً به آن نپرداخته است. نکته مهم این است که معتقدان به اقتصاد باز، به سیاست باز اعتقادی نداشتند و در نهایت اینکه درباره کنار رفتن آقای عارف، مستند به لحاظ تاریخی دچار اشتباه است. آقای عارف تحت فشار اصلاح‌طلبان و با دلخوری شدید کنار رفت. ولی مستند می‌خواهد بگوید که این کناره‌گیری طبق برنامه‌ریزی بوده است.

 

23302

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر