کد خبر: 57584
A

آیت الله یزدی: هیچ سوژه‌ای از فرزندانم در دست کسی نیست

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی باید قدردان نعمت هایی باشیم که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است، گفت: یکی از نعمت‌های بزرگ در زندگی‌ام این است که از فرزندانم هیچ سوژه‌ای در دست دیگران ندارم و همگی در مسیری درست حرکت کرده‌اند.

آیت الله یزدی: هیچ سوژه‌ای از فرزندانم در دست کسی نیست

به گزارش دیده بان ایران، آیت‌الله محمد یزدی ظهر دیروز در دیدار سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: خداوند در پیروزی انقلاب اسلامی پشتیبان ما بود و اگر امروز با چشم و دل انصاف نگاه کنیم پیشرفت‌های انقلاب نسبت به سال‌های گذشته قابل انکار نیست.

یزدی افزود: گزارش ها نشان دهنده پیشرفت کشور در بسیاری از زمینه هاست و با وجود همه دشمنی ها و سرمایه گذاری برای زمین گیر شدن انقلاب اسلامی، به حرکت خود ادامه داده ایم و به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته ایم.

وی تصریح کرد: در این مقطع 40 ساله دشمنان از انواع نقشه ها و توطئه ها و ابزارها بر علیه انقلاب اسلامی و نظام استفاده کردند اما راه به جایی نبردند. قبل از انقلاب در کشور امکانات محدودی وجود داشت در حالی که تنها 35 میلیون نفر جمعیت داشتیم اما امروز با وجود بیش از 80 میلیون نفر جمعیت بسیاری از شهرها و روستاهای کشور توسعه پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول این سالها در زمینه پزشکی نیز موفقیت های خوبی داشته ایم و حتی پزشکانی توانا و حاذق از ایران در کشورهای پیشرفته مشغول به کار هستند و حرفه ترین جراحی ها در بیمارستان های کشور در حال انجام است.

یزدی گفت: کشور بعد از انقلاب و به ویژه در سالهای اخیر در حوزه دفاعی و نظامی نیز موفقیت های بسیاری به دست آورده است. در شرایط فعلی دشمن دیگر به براندازی جمهوری اسلامی فکر نمی‌کند زیرا از قدرت بالای دفاعی و موشکی ایران آگاه است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: نباید پیشرفت هایی که در حوزه زیرساختها و احداث مدرسه و رسیدگی به مناطق دور افتاده داشته ایم را نادیده بگیریم. باید قدردان نعمت هایی باشیم که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است بسیاری از نسل جوان دوران جنگ و مجاهدت های امام (ره) را ندیده اند و از مشکلات و سختی های آن دوران اطلاعی ندارند که باید این نعمت ها را برای آن ها برشمرد.

یزدی افزود: من نیز خدا را به واسطه نعمت هایی که به من عطا کرده است شکر گذار هستم یکی از نعمت های بزرگ در زندگی ام این است که از فرزندانم هیچ سوژه‌ای در دست دیگران ندارم و همگی در مسیری درست حرکت کرده اند./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر