کد خبر: 57734
A

روسیه ادعای دخالت در انتخابات رژیم صهیونیستی را رد کرد

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه ادعای رسانه های صهیونیستی مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات آتی پارلمانی این رژیم که سه ماه دیگر برگزار می شود را رد کرد.

روسیه ادعای دخالت در انتخابات رژیم صهیونیستی را رد کرد

به گزارش دیده بان ایران، دمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران به آنها توصیه کرد رسانه های اسراییلی را نخوانند چرا که واقعیت ندارند.
پسکوف گفت: روسیه هیچگاه در انتخابات دیگر کشورها مداخله نکرده و قصد ندارد در آینده نیز چنین کاری انجام دهد.
برخی رسانه های صهیونیستی در روزهای اخیر ادعا کردند که روسیه ممکن است در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که در ماه آوریل (فروردین ماه سال 98) برگزار می شود، مداخله کند.
کنیست پارلمان رژیم صهیونیستی در ماه دسامبر سال گذشته به انحلال خود رای داد و انتخابات پارلمانی این رژیم برای روز 9 ماه آوریل سال 2019 (20 فروردین ماه سال آینده) برنامه ریزی شده است.
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه همچنین درباره پل ویلان تفنگدار سابق آمریکا که به اتهام جاسوسی در مسکو دستگیر شده نیز گفت: روسیه هیچگاه از افراد به عنوان مهره در بازی های دیپلماتیک استفاده نمی کند. 
وی افزود: در روسیه اقدامات ضدجاسوسی در مورد افرادی که مظنون به فعالیت جاسوسی هستند انجام می گیرد و این اقدامات دائما جریان دارد.
پل ویلان جاسوس امریکایی که گفته می شود تابعیت سه کشور دیگر را نیز دارد هفته گذشته در حالی که فهرست ماموران اطلاعاتی روس را در مسکو تحویل گرفته بود توسط ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه بازداشت شد.
ظاهرا پسکوف این سخنان را در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس که مدعی شده بود روسیه ویلان را برای اعمال فشار دستگیر کرده است، بیان کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر