کد خبر: 57891
A

احسان قاضی‌زاده‌هاشمی: ۷ هزار بازنشسته از پست‌های خود کناره‌گیری کرده‌اند

عضو فراکسیون جوانان مجلس گفت: جمع‌بندی جلساتی که با مرکز پژوهش‌های مجلس برای بررسی قانون منع به کارگیری برگزار شد، این بود که قانون مذکور باید با قوت ادامه یابد و هرگونه اصلاح درباره سن و شرایط بازنشستگی باید در قالب قانون خدمات کشوری لحاظ شود.

احسان قاضی‌زاده‌هاشمی: ۷ هزار بازنشسته از پست‌های خود کناره‌گیری کرده‌اند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند اجرایی شدن قانون‌ منع به‌کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان با قوت در سطوح مختلف نیرو‌های رسمی، پیمانی، شرکتی در موسسات و نهاد‌هایی که این قانون شامل حال آنها می‌شود در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: حدود ۷ هزار نفر از بازنشستگان از زمان اجرایی شدن قانون مذکور ترک خدمت کرده‌اند، اما طبق برآورد‌ها هزار نفر از بازنشستگان همچنان در پست‌های خود باقی مانده‌اند که باید به تدریج از سِمَت‌های خود کناره گیری کنند.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی حاکم بر اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند و با توجه به جرم انگاری صورت گرفته در قانون آحاد مردم جامعه می‌توانند در صورت مشاهده بازنشستگانی که پست‌های اداری خود را ترک نمی‌کنند، می‌توانند به قوه قضاییه، دادستانی‌ها دادسرا‌های تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور اطلاع دهند.

عضو فراکسیون جوانان مجلس با اشاره به جلسات مشترک فراکسیون جوانان با مرکز پژوهش‌های مجلس به منظور اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: جمع‌بندی این جلسات این بود که قانون مذکور باید با قوت ادامه یابد و هرگونه اصلاح درباره سن و شرایط بازنشستگی باید در قالب قانون خدمات کشوری لحاظ شود/ باشگاه خبرنگاران جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر