کد خبر: 57950
A

درگذشت ۱۰ الی ۱۶ نفر در حادثه سقوط هواپیما بوئینگ ۷۰۷/ کسی از ساکنان صدمه ندیده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس گزارش‌های واصله تلفات حادثه سقوط هواپیما بوئینگ 707، بین 10 تا 16 نفر بوده که تمامی آن ها پرسنل هواپیما بوده اند و کسی از ساکنان مناطق مسکونی صدمه ندیده است.

درگذشت ۱۰ الی ۱۶ نفر در حادثه سقوط هواپیما بوئینگ ۷۰۷/ کسی از ساکنان صدمه ندیده است

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از منطقه صفادشت و منطقه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 خبر داد و اظهار داشت: این بازدید عصر امروز صورت گرفته و ابعاد حادثه مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش دیده بان ایران؛ وی درباره آمار تلفات حادثه مذکور نیر اعلام کرد که بر اساس گزارش‌های واصله تلفات حادثه سقوط هواپیما بوئینگ 707، بین 10 تا 16 نفر بوده که تمامی آن ها پرسنل هواپیما بوده اند و کسی از ساکنان مناطق مسکونی صدمه ندیده است. 

وی افزود: احتمالا خلبان هواپیما باند فرودگاه فتح را با باند فرودگاه دیگر اشتباه گرفته و در فرودگاه فتح به زمین نشسته است، اما در نهایت نتوانسته هواپیما را متوقف کند و این مسئله موجب برخورد هواپیما با ساختمان های مسکونی شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خلبان هواپیمای بوئینگ به برج مراقبت اعلام می کند که من باند را دیده ام و در آن فرود می آیم و پس از آن در کنترل هواپیما هنگام فرود دچار مشکل می شود. این مسئله در حال بررسی است که آیا خلبان فرودگاه را اشتباه گرفته و یا اینکه به اضطرار در آن فرود آمده و همچنین عملکرد برج های مراقبت در هدایت هواپیما باید مشخص شود./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر