کد خبر: 57960
A

میرسلیم: ضدانقلاب‌های داخلی چهره خود را پشت نقاب‌های گوناگون مخفی می‌کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انقلابی‌ها از احساس تسری برخی مفاسد در میهن اسلامی رنج می‌برند و گسترش فقر و تبعیض را بر نمی تابند و از آلوده شدن بعضی از مسئولان و وابستگانشان به دنیاطلبی و نفسانیات، خشمناک هستند.

میرسلیم: ضدانقلاب‌های داخلی چهره خود را پشت نقاب‌های گوناگون مخفی می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی میرسلیم عضو حزب شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به نظر من این موضعگیری‌ها را به پنج دسته کلی می توان تقسیم کرد؛ دسته اول دشمنان خارجی هستند. آنها با توجه به خسارت‌هایی که بر اثر پیروزی انقلاب متحمل شده‌اند و با توجه به از دست دادن پایگاه نفوذ خود در قلب یکی از حساس‌ترین مناطق جهان، یعنی خاورمیانه، بویژه از سال گذشته بر شدت عناد و کینه توزی خود افزوده‌اند. برخی از آنها امسال را پایان دوران درخشش جمهوری اسلامی قلمداد کرده‌اند و برای ایران خط و نشان کشیده‌اند. برخی دیگر آرزومند انحطاط جمهوری اسلامی شده و برای آن مبادرت به تبلیغات کرده و حتی برای تضعیف عملی ایران در صحنه جهانی، به بهانه‌های واهی، از لحاظ اقتصادی تشدید تحریم‌ها را طراحی کرده‌اند تا جبران شکست‌های قبلی خود را در زمینه‌های نظامی و فرهنگی و اجتماعی کنند. آنها حتی از موضع‌گیری رسمی منفی علیه ایران ابا ندارند و دیگر نگران افشای سرشت خبیث خود نیستند. هدف آنها مقابله با این نظام مقدس است به هر شکل و با هر قیمتی حتی با اجیر کردن عناصر خودباخته و آدمکش حرفه‌ای، ولو اینکه چنان مقابله ای دیر یا زود آنها را مفتضح کند.

وی افزود:ضد انقلاب های داخلی چهره خود را پشت نقاب‌های گوناگون مخفی می کنند و کاملا منافقانه هر فرصتی را ابزار قرار می دهند برای بدنام کردن نظام و از بین بردن اعتماد نسبت به همه مسئولان و شبهه آفرینی نسبت به اساس انقلاب و دروغ پردازی و اغراق و بزرگنمایی کاستی‌ها و حتی برپا کردن اغتشاش با محمل قراردادن نارضایتی های اجتماعی ناشی از اوج گرفتن فشارهای اقتصادی به ویژه بیکاری و گرانی. آنها از این که با تقلای مذبوحانه خود، شیرینی پیروزی را در زمینه استقلال سیاسی و در نیل به دستاوردهای مهم علمی و اقتدار دفاعی و خوداتکایی در فناوریهای پیشرفته، با روش‌های توام با تحقیر و توهین و استهزا، یا با انکار و تکذیب بر همگان تلخ کنند ابا ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: انقلابی‌ها از احساس تسری برخی مفاسد در میهن اسلامی رنج می برند و گسترش فقر و تبعیض را بر نمی تابند و از آلوده شدن بعضی از مسئولان و وابستگانشان به دنیاطلبی و نفسانیات، خشمناک هستند. از عدم قاطعیت در برخورد با ریشه های تباهی گله مند و بعضا بدان معترضند و در استقبال از جشنهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ناچارند دندان بر جگر گذارند و حسرت خود را کتمان کنند. ان شاءالله آنها بتوانند علی رغم ناخشنودی، با تبعیت از مقام معظم رهبری، خود را مهار کنند و از کوره به در نروند. آنها همواره با کوشش تا سرحد جانفشانی مدافع نظام و سرنوشت آن بوده اند و ان شاءالله بتوانند به یمن این چهلمین سالگرد، با احترام به قواعد مردم سالاری دینی مانع خدشه دارشدن حیثیت جمهوری اسلامی شوند./اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر