کد خبر: 57963
A

استاندار البرز: هواپیمای بوئینگ 707دراجاره بخش خصوصی بوده است

استاندار البرز تعداد جانباختگان سانحه هواپیمای بوئینگ 707 را 15 نفر اعلام کرد و گفت: این هواپیما باری و متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران و در اجاره بخش خصوصی بوده و محموله هواپیما، گوشت قرمز و مقصد آن در زمان بارگیری، فرودگاه پیامِ استان البرز بوده است.

استاندار البرز: هواپیمای بوئینگ 707دراجاره بخش خصوصی بوده است

به گزارش دیده بان ایران؛ عزیز الله شهبازی  گفت: امروز صبح ساعت 8 و 28 دقیقه، آتش نشانی گزارش داد که هواپیمایی در زیبا دشت شهرستان فردیس استان البرز، دچار سانحه شده است. 
استاندار البرز خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای امدادی، انتظامی، امنیتی و ستاد مدیریت بحران استان، هم اکنون وضعیت عادی در محل وقوع سانحه برقرار شده است.
وی با بیان اینکه بلافاصله مامورین امدادی از هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و مسئولین محلی در آنجا حضور پیدا کردند، ادامه داد: به عنوان استاندار و مسئول مدیریت بحران استان در این محل حاضر شدم؛ کار امداد رسانی به نحو مطلوب و فوری انجام شد؛ عوامل انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی نیز در محل حضور داشتند.
شهبازی با بیان اینکه آتش سوزی هوایپما در ساعات اولیه مهار شد، افزود: با توجه به اینکه مالکیت هواپیما متعلق به ارتش جمهوی اسلامی ایران، هم اکنون سایت تحویل ارتش شده و در این محل وضعیت عادی برقرار شده است.
وی اعلام کرد: بنابر اطلاعات دریافتی 15 تن در این سانحه جان باختند و یک تن نیز نجات یافته است، دو منزل مسکونی- خالی از سکنه- در حاشیه محل وقوع سانحه هواپیما، خسارت دیده اند؛ هم اکنون وضعیت عادی در محل وقوع سانحه برقرار شده است./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر