کد خبر: 57972
A

شهرداری ۲۰۰۰ میلیارد از نیروهای مسلح طلب دارد

رییس شورای اسلامی شهر تهران از طلب ۲۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری از نیروهای مسلح خبر داد.

شهرداری ۲۰۰۰ میلیارد از نیروهای مسلح طلب دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن هاشمی در جریان بررسی ماده‌های برنامه سوم توسعه شهرداری تهران در مورد ماده ۳۵ برنامه که در خصوص تعیین تکلیف بدهی‌های شهرداری بود، گفت: بر اساس این ماده شهرداری تهران مجاز است مطالبات قطعی اشخاص حقیقی و حقوقی و ... را در چارچوب مقررات تا پایان سال ۹۶ ایجاد شده را با اسناد خزانه یا اوراق بهادار دولتی قابل واگذاری به غیر در سقف بودجه غیر نقدی تسویه کند.

وی با اشاره به اعتراض برخی از اعضا مبنی بر حذف این ماده، گفت: اگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران این بند از ماده ۳۵ را حذف کنند دست شهرداری را در تهاتر می بندند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: جلسه ای صبح امروز (دوشنبه) با نیروهای مسلح داشتیم و درحال حاضر شهرداری ۲۰۰۰ میلیارد تومان بابت عوارض نوسازی ، پسماند و ... از نیروهای مسلح طلب دارد که تاکنون محقق نشده است، اما تصور کنید که آنها بخواهند به ما اسناد خزانه بدهند و وقتی ما آنها را برای پرداخت می بریم از این اسناد مالیات و ... کم می شود و در واقع عددی دست مان را نمی گیرد، اما اگر به شهرداری مجوز بدهیم که اگر همین اسناد خزانه را تهاتر کند گره از مشکلاتمان باز می‌شود.
در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران با این توضیحات به ماده ۳۵ برنامه رأی مثبت دادند./اعتمادانلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر