کد خبر: 58328
A

صدا و سیما ۸۲ نفر را به عنوان خبرنگار به جشنواره فجر فرستاد!+ اسامی

تا امروز 82 نفر از کارمندان رسانه ملی به اسم خبرنگار یا شاید هم خبرنگار برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کردند 🔹کجای دنیا از یک رسانه ۸۲ نفر می آیند؟ ۱. باشگاه خبرنگاران جوان «۱۵ نفر» ۲. تلویزیون اینترنتی مردم خبر متعلق به خبرگزاری صداوسیما «۶ نفر» ۳. خبر رادیو ( اداره کل اخبار صدا) و خبر سیما ( اداره کل اخبار سیما) «۱۳ نفر» ۴. خبرگزاری صداوسیما «۳۳ نفر» ۵. شبکه خبر «۱۵ نفر»

صدا و سیما ۸۲ نفر را به عنوان خبرنگار به جشنواره فجر فرستاد!+ اسامی
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ با آغاز جشنواره فجر خبرنگاران رسانه ها جهت پوشش اخبار اسامی خودرا به ستاد این جشنواره دادند.  تا امروز 82 نفر از کارمندان رسانه ملی به اسم خبرنگار یا شاید هم خبرنگار برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کردند.
 
حال سوال اینجاست با توجه رویکردهای محدود رسانه ملی در پوشش اخبار آیا حضور بیش از هشتاد خبرنگار برای پوشش یک رویداد هنری آن هم در چند شبکه  واقعی است؟! براستی بیش از هشتاد خبرنگار و تصویر بردار چه مقدار خبر می توانند تولید کنند؟ و صدا و سیما چه میزان خروجی دارد! با نگاهی به رویکردهای صدا و سیما در سال های گذشته بعید به نظر می رسد همه این هشتاد نفر محصول فعالیت شان "تولید خبر و تصویر " باشد 

 

۱. باشگاه خبرنگاران جوان «۱۵ نفر»
۲. تلویزیون اینترنتی مردم خبر متعلق به خبرگزاری صداوسیما
«۶ نفر»
۳. خبر رادیو ( اداره کل اخبار صدا) و خبر سیما ( اداره کل اخبار سیما) «۱۳ نفر»
۴. خبرگزاری صداوسیما «۳۳ نفر»
۵. شبکه خبر «۱۵ نفر»

photo_2019-01-22_09-24-47

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر