کد خبر: 58523
A

تجمع معلمان چند شهر به خاطر بیمه تکمیلی ناکارآمد و حقوق اندک

معلمان و بازنشستگان فرهنگی شهرهای اصفهان، کرج، کرمانشاه و اردبیل به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های خود مراجعه کرده و خواستار توجه به مطالبات صنفی‌شان شدند.

تجمع معلمان چند شهر به خاطر بیمه تکمیلی ناکارآمد و حقوق اندک

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ معلمان و بازنشستگان فرهنگی شهرهای اصفهان، کرج، کرمانشاه و اردبیل به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های خود مراجعه کرده و خواستار توجه به مطالبات صنفی‌شان شدند.

 صبح امروز جمعی از معلمان و بازنشستگان فرهنگی در شهرهای مختلف از قبیل اصفهان، کرج، کرمانشاه و اردبیل به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌هایشان مراجعه کردند.

به گفته آنها؛ مهم‌ترین مطالبات فرهنگی در این مراجعات به شرح زیر است: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، بیمه تکمیلی کارآمد برای تمامی شاغلان و بازنشستگان فرهنگی و مشکلات معیشتی.

به گفته معلمان؛ آنها در اعتراض به نحوه انتخاب شرکت بیمه‌گر تکمیلی پیش از این اعتراضاتی انجام داده‌اند چراکه شرکتی که بیمه تکمیلی معلمان را انجام می‌دهد، کارایی لازم را ندارد و در مقابلِ هزینه بالایی که دریافت می‌کند، خدمات اندکی ارائه می‌دهد. آنها خواستار مشارکت دولت جهت یافتن سازمان بیمه‌گری بهتر جهت پوشش بیمه تکمیلی‌شان هستند.

معلمان همچنین افزایش ۲۰ درصد حقوق کارکنان دولت برای سال آینده که در لایحه بودجه ۹۸ تقدیم مجلس شده را ناکافی دانسته و اعتقاد دارند این میزان افزایش حقوق با واقعیت گرانی‌ها و هزینه‌های زندگی، تناسبی ندارد.     

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر