کد خبر: 58536
A

برنی سندرز درصدد نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکاست

قرار است برنی سندرز برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا وارد کارزار انتخاباتی شود به گزارش دیده بان ایران، ‌به نقل از خبرگزاری رویترز، دو منبع مطلع اعلام کردند که سناتور برنی سندرز در نظر دارد به زودی نامزدیش را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کند. یکی از این منابع اعلام کرد: بر اساس نتایج اخیر نظرسنجی‌های انجام شده او یکی از نامزدهای محتمل در میان اعضای حزب دموکرات است. این نتایج او را برای شرکت در کارزار انتخاباتی تشویق کرده است.

برنی سندرز درصدد نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکاست

به گزارش دیده بان ایران، ‌به نقل از خبرگزاری رویترز، دو منبع مطلع اعلام کردند که سناتور برنی سندرز در نظر دارد به زودی نامزدیش را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کند.

یکی از این منابع اعلام کرد: بر اساس نتایج اخیر نظرسنجی‌های انجام شده او یکی از نامزدهای محتمل در میان اعضای حزب دموکرات است. این نتایج او را برای شرکت در کارزار انتخاباتی تشویق کرده است.

این منبع اعلام کرد: نتایج نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که برنی سندرز "محبوب‌ترین سیاستمدار در کشور" است.

وی ادامه داد: تفاوت این دوره از انتخابات با انتخابات ۲۰۱۶ این است که در این دوره بسیاری او را می‌شناسند، اما در سال ۲۰۱۶ تعداد بسیار کمی از مردم می‌دانستند او کیست؟

سندرز در انتخابات سال ۲۰۱۶ در انتخابات درون حزبی با هیلاری کلینتون برای دستیابی به کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات شکست خورد.

همچنین یکی از کارکنان پیشین سندرز اعلام کرد: بسیاری از نشانه‌ها آشکار می‌کند که سندرز به دنبال کاندیداتوری در انتخابات ۲۰۲۰ است. او به دنبال کمپین انتخاباتی است و زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: او در حال‌ حاضر با تیم خود گفت‌وگو کرده و برخی‌ها را استخدام کرده است. تمام این اقدامات نشان می‌دهد که او به دنبال نامزدی در انتخابات است.

پس از پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کارزار انتخابات ریاست جمهوری بر هیلاری کلینتون نامزد دموکرات در سال ۲۰۱۶، سندرز به همراه متحدانش اصلاحاتی را در کمیته ملی دموکراتیک انجام دادند که این کمیته با گشایش بیشتری امور را در دست گیرد. سندرز این اصلاحات را در راستای همکاری بیشتر با مردم و جوانان کشور اعلام کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر