کد خبر: 58639
A

زاهدی: موضوع اتباع بیگانه در کرمان تبدیل به یک معضل بزرگ امنیتی شده است محمد مهدی زاهدی

نماینده مردم کرمان و راهور در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور تاکید کرد: چند سال است در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه صحبت کردم، در کرمان این موضوع تبدیل به یک معضل بزرگ اجتماعی، اقتصادی و امنیتی شده است.

زاهدی: موضوع اتباع بیگانه در کرمان تبدیل به یک معضل بزرگ امنیتی شده است
محمد مهدی زاهدی

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راهور در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر بیان کرد: جا دارد از مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص لوایح چهارگانه مرتبط با FATF تشکر کنم، از دانشجویان انقلابی که مجلس، دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام را رصد می‌کنند و تذکرات خیرخواهانه خود را بیان می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی در تذکری به دولت و بانک مرکزی اظهار کرد: موضوع استمهال وام‌های کشاورزی ابلاغ نشده است و برای این جامعه تولیدکننده هر روز توسط بانک‌ها دردسر جدیدی ایجاد می‌شود، جای تأسف است که علی رغم ۲۰ سال خشکسالی در استان کرمان در لایحه بودجه سال ۹۸ کمترین توجه به تأمین آب شرب کرمان شده است، آیا حتماً باید یک فاجعه انسانی یا امنیتی رخ دهد که آنگاه به فکر بیفتید؟ از کمیسیون تلفیق انتظار است که جبران کم لطفی دولت در لایحه بودجه ۹۸ را برای تأمین بودجه آب شرب کرمان و هم برای ارتقا کمیت و هم برای ارتقا کیفیت مورد توجه قرار دهد.

زاهدی تصریح کرد: از قوه قضائیه به ویژه سازمان بازرسی کل کشور درخواست دارم که به موضوع حیف و میل در زمان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان رسیدگی شود، شنیده‌ها بیانگر آن است که عده‌ای با سو استفاده از جایگاه برخی صاحب منصبان دست به چنین حیف و میل بیت‌المال زده‌اند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: چند سال است در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه صحبت کردم، در کرمان این موضوع تبدیل به یک معضل بزرگ اجتماعی، اقتصادی و امنیتی شده است، کی قرار است این موضوع حل شود؟ آیا برای حل آن دولتمردان شبیه به حل مشکلات اقتصادی منتظر نوعی SPV از سوی غرب هستند؟

وی در پایان تاکید کرد: آقای روحانی و وزیر صنعت قیمت اجناس و مواد غذایی روزبه روز گران‌تر می‌شود، فشار به مستضعفین بیشتر می‌شود، چرا برنامه‌ریزی مطلوب و نظارت کارآمد در این خصوص وجود ندارد؟ انقلاب مدیون این قشر مستضعف است، نباید کاری کنیم تا موجب نارضایتی این پشتیبانان اصلی انقلاب باشیم. از کمیسیون تلفیق در خصوص بیمه رانندگان وسیله نقلیه عمومی درخواست کمک به این قشر را دارم./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر