کد خبر: 58654
A

دستگیری ضارب‌ مأموران پلیس راهور مهران

راننده یک دستگاه کامیون در هنگام رانندگی مشغول صحبت کردن با تلفن همراه بوده که جهت اعمال قانون متوقف می‌شود که راننده متخلف با چاقو به ماموران حمله ورو باعث زخمی و مجروحیت مامورین پلیس می‌شود.

دستگیری ضارب‌ مأموران پلیس راهور مهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از دستگیری ضاربان مامور راهور در مهران خبر دارد.

به گزارش دیده بان ایران، سرهنگ محسن ناصری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی ضرب و جرح ماموران راهور در شهرستان مهران توسط متهمان به ضرب چاقو اقدامات عملیاتی جهت دستگیری متهمان انجام و در نهایت لحظاتی پیش توسط پلیس دستگیر و تحویل مرجع محترم قضایی شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام در بیان شرح ماجرا گفت: راننده یک دستگاه کامیون در هنگام رانندگی مشغول صحبت کردن با تلفن همراه بوده که جهت اعمال قانون متوقف می‌شود که راننده متخلف با چاقو به ماموران حمله ورو باعث زخمی و مجروحیت مامورین پلیس می‌شود.

وی گفت: در تعاقب موضوع و امر خدمات امدادی به ماموران حادثه دیده و اعزام به بیمارستان به علت شدت جراحت ماموران به مراکز درمانی مرکز استان منتقل و بعد از انجام اقدامات پزشکی در وضعیت خوبی قرار دارند.

ناصری خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از مقام قضایی درخواست اشد مجازات برای ضاربان شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر