کد خبر: 58662
A

نتانیاهو: نصرالله نگران کاهش حمایت مالی ایران از حزب‌الله است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شد که نصرالله از موفقیت‌های اسرائیل هراسان و نگران است.

نتانیاهو: نصرالله نگران کاهش حمایت مالی ایران از حزب‌الله است

به گزارش دیده بان ایران، به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه در پاسخ به اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان مدعی شد: نصرالله به دلیل موفقیت‌هایی که ما در مناطق شمالی به دست آورده‌ایم، نگران است. اسرائیل طی یک عملیات شش هفته‌ای تونل‌هایی در مرزهای اسرائیل و لبنان کشف کرد و حزب‌الله را کاملا از داشتن سلاح‌های استراتژیک محروم کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد که نصرالله به علت چالش‌های مالی ناشی از تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران که به شدت به حمایت مالی ایران از حزب‌الله آسیب می‌زند نگران است.

وی در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: نصرالله به دلیل قدرت و تصمیم اسرائیل نگران است، بنابراین حزب‌الله در مقابل اسرائیل است.نصرالله دلایل خوبی دارد که نخواهد مشت اسرائیل را ببیند چراکه دیر یا زود این مشت بر سر او فرود خواهد آمد

این در حالی است که «آوی دیختر» رئیس کمیته امنیت و امور خارجی کنست نیز هشدار داد که حزب‌الله ممکن است تونل‌های دیگری در مرزهای اسراییل داشته باشد که رژیم صهیونیستی هنوز موفق به اکتشاف آنها نشده است.

وی در ادامه اشاره کرد که اسرائیل تمام تونل‌ها را کشف نکرده است.

دیختر در ادامه مدعی شد که سکوت طولانی نصرالله در مصاحبه شنبه شب حاکی از آن است که عملیات ما برای کشف و نابودی تونل‌های تروریستی در آن مقطع زمانی موفق بوده است. اما ارتش اسرائیل و نیروهای امنیتی کماکان در حال بررسی هستند که در صورت وجود تونل‌های دیگر آنها را کشف کنند. این موضوع بسیار مهمی است من به عنوان یک متخصص این حوزه با تجربه بسیار زیاد این را می‌گویم.

این مقام اسراییلی در ادامه اضافه کرد: «اسرائیل به دنبال کشف تونل‌های دیگر است، همانگونه که تاکنون شش تونل کشف کرده‌ایم. این شش تونل فقط بخشی از تلاش‌های حزب الله است و به این معنی است که بخش دیگری هم وجود دارد که ما به آن کمتر توجه کرده‌ایم.»

دیختر ادامه داد: اجازه نخواهیم داد که حزب الله به موشک‌های دقیق دست یابد. حزب‌الله برای اهداف غیرنظامی به پرتاب موشک می‌پردازد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر