کد خبر: 58747
A

آخرین باخت ایران با تفاضل سه گل مقابل کدام تیم بود؟

بیش از هشت سال از آخرین شکست سنگین تیم ملی ایران پیش از باخت به ژاپن می‌گذرد؛ شکستی که در خاک امارات بود. باخت سه بر هیچ ایران مقابل ژاپن، دو رکورد ارزشمند فوتبال ایران را ویران کرد. در کنار شکستی با همین نتیجه مقابل کره جنوبی در سال 1998، این بدترین نتیجه ایران در جام ملت های آسیا بود. پس از باخت به عراق در سال 1996، این نخستین بار بود که ایران در وقت قانونی نود دقیقه به رقیب خود می بازد. اما هیچ کدام از این ها اهمیتی ندارد چرا که آخرین شکست ایران با اختلاف سه گل به حدود نه سال پیش باز می گردد.

آخرین باخت ایران با تفاضل سه گل مقابل کدام تیم بود؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ باخت سه بر هیچ ایران مقابل ژاپن، دو رکورد ارزشمند فوتبال ایران را ویران کرد. در کنار شکستی با همین نتیجه مقابل کره جنوبی در سال 1998، این بدترین نتیجه ایران در جام ملت های آسیا بود. پس از باخت به عراق در سال 1996، این نخستین بار بود که ایران در وقت قانونی نود دقیقه به رقیب خود می بازد. اما هیچ کدام از این ها اهمیتی ندارد چرا که آخرین شکست ایران با اختلاف سه گل به حدود نه سال پیش باز می گردد.

تیم ملی ایران در هفتم اکتبر 2010 در ورزشگاه شهر ورزشی زاید به مصاف برزیل رفت. آن بازی دوستانه با نتیجه 0-3 به نفع حریف به پایان رسید. گل های برزیلی ها را در آن بازی پاتو، دنی آلوز و نیلمار زدند. شاگردان افشین قطبی در آن دیدار دوستانه از باز کردن دروازه رقیب خود بازماندند. در صد حضور کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیم ملی با نتیجه 1-3 مقابل عمان و سوئد بازی را باخته بودیم اما هرگز اختلاف گل ها بیش از دو نشده بود.

بنابراین شکست با سه گل مقابل سامورایی ها بدترین نتیجه کارلوس کی روش در تیم ملی ایران هم هست. او در هشت سال هدایت تیم ملی ایران، صد بازی را مدیریت کرد. 60 برد در کنار 27 تساوی و 13 باخت سهم مرد پرتغالی از تیم ملی ایران بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر