کد خبر: 58792
A

دوشنبه در سفارت ونزوئلا چه خبر بود؟/ وقتی رسایی و الله کرم برای حمایت از "مادورو" در سفارتخانه هم قسم شدند

یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه در همین رابطه به دیده بان ایران خبر داده است که سفارت ونزوئلا در تهران، در دعوتنامه پیامکی خود از این افراد خواسته بود که در محل سفارت حضور بهم رسانند.

دوشنبه در سفارت ونزوئلا چه خبر بود؟/ وقتی رسایی و الله کرم برای حمایت از "مادورو" در سفارتخانه هم قسم شدند

به گزارش دیده بان ایران، روز گذشته جمعی از اعضای شناخته شده جبهه پایداری و انصارحزب الله شاخه تهران، برای اعلام حمایت از مادورو در سفارت ونزوئلا در فرمانیه حاضر شدند.

یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه در همین رابطه به دیده بان ایران خبر داده است که سفارت ونزوئلا در تهران، در دعوتنامه پیامکی خود از این  افراد خواسته بود که در محل سفارت حضور بهم رسانند.

حجت الاسلام حمید رسایی در همین رابطه  عکسی در کنار یک زن بی حجاب از حضور در برنامه‌ای با عنوان «اعلام همبستگی با ملت ونزوئلا» در تهران منتشر کرد که افرادی چون حسین الله کرم، فواد ایزدی و محمد علی رامین هم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است موضوعی که طی چند ساعت گذشته مورد توجه کاربران شبکه های مجازی قرار گرفته، گرفتن عکس یادگاری حسین الله کرم با کارمند زن بی حجاب سفارت ونزوئلا در تهران بود که واکنش های زیادی را در پی داشت.

این در حالی است که این اصولگرایان حاضر تصویر که عمدتاَ در مورد حجاب به سخت‌گیری شناخته می‌شوند، پیش از این بارها به نداشتن حجاب حتی در سفارتخانه‌های کشورهای دیگر در ایران حساسیت نشان می‌دادند، از جمله در سال ۹۱ به وضعیت حجاب در سفارت ونزوئلا در تهران در یک مراسم با تیتر «عکس/ کشف حجاب در تهران!» واکنش نشان داده بودند. (تصویر زیر)

 

 

 

 

تصاویر مراسمی که روز گذشته در سفارت ونزوئلا در تهران برگزار شد.

 
 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر