کد خبر: 58799
A

محسن رفیق‌دوست: حقوق ۱۹میلیون تومانی حق مدیران است / ماشین لکسوز شاسی بلند دارم

محسن رفیق‌دوست که میهمان برنامه «شب گشت» شبکه دوم سیما بود، در توضیح نمره صفر به دولت احمدی‌نژاد گفت: «من یک سوال پرسیدم هنوز جواب ندادند، ۷۰۰میلیارد دلار ارز حاصل از فروش نفت را چه کردند؟ بسیاری از مشکلات دولت فعلی از همین‌جا نشات می‌گیرد؛ البته دولت فعلی می‌تواند وضعیت را درست کند اما مشکلات زیاد است.»

محسن رفیق‌دوست: حقوق ۱۹میلیون تومانی حق مدیران است / ماشین لکسوز شاسی بلند دارم
به گزارش دیده بان ایران؛ محسن رفیق‌دوست که میهمان برنامه «شب گشت» شبکه دوم سیما بود، در توضیح نمره صفر به دولت احمدی‌نژاد گفت: «من یک سوال پرسیدم هنوز جواب ندادند، ۷۰۰میلیارد دلار ارز حاصل از فروش نفت را چه کردند؟ بسیاری از مشکلات دولت فعلی از همین‌جا نشات می‌گیرد؛ البته دولت فعلی می‌تواند وضعیت را درست کند اما مشکلات زیاد است.» 

وی گفت: «من پرونده پرسنلی ندارم، عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان هستم و حقوق هم نمی‌گیرم. چون حقوق بگیر نیستم بازنشسته هم نمی‌شوم. از قبل انقلاب در بازار و حوزه میوه و تره‌بار بودم؛ الان هم دامداری دارم و تولید شیر می‌کنیم.»

رفیق‌دوست  افزود: « یک لکسوس دارم که ده سال قبل حدود ۲۰۰میلیون تومان خریدم که به خاطر سفرهای زیاد آن را خریدم. حقوق نوزده میلیونی حق مدیران است.»

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر