کد خبر: 58865
A

معاون فرهنگی قوه قضاییه: عزت دستگاه قضایی در حال افزایش است

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: امروز عزت دستگاه قضایی در حال افزایش است و روز به روز بالاتر می‌رود که ناشی از ایمان به خداوند است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه: عزت دستگاه قضایی در حال افزایش است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در پنجمین همایش علمی- فرهنگی قضات استان سیستان و بلوچستان که با مشارکت منطقه آزاد چابهار برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی این است که تواضع و شان مردمی بودن را ارزانی داشت و با این تواضع اخلاق مداری و مردمی بودن و عزت الهی نصیب ما شد.

وی افزود: امروز قاضی با حفظ تواضع، بندگی و فروتنی، مستقل و مستحکم می باشد و باید با افتخار بگوییم که امروز عزت دستگاه قضایی در حال افزایش است و روز به روز بالاتر می‌رود که ناشی از ایمان به خداوند است.

وی تصریح کرد: باید شکرگذار خداوند باشیم که در دستگاه ولایت الهی در حال کار کردن و احقاق حق است و امروز یک مومن متواضع پشت میز قضاوت می‌نشیند و با اخلاص در این مسیر حرکت می‌کند و کارش برای او معنادار است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه قاضی امروز می‌تواند با کارش در مسیر گسترش انسانیت حرکت کند، خاطرنشان کرد: دستاورد انقلاب اسلامی این بود که محیط‌های کاری را معنوی و هدفدار کرد و هدف غایی ما این است که به عنوان بنده به کمال بندگی برسیم./ میزان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر