کد خبر: 58891
A

عارف: برای بازگشت به ارزش های انقلاب نباید از مردم عبور کنیم!

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: خوشبختانه جایگاه مردم در قانون اساسی متعالی است و مهم است که به اجرای فصل سوم قانون اساسی متعهد باشیم.

عارف: برای بازگشت به ارزش های انقلاب نباید از مردم عبور کنیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در دومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با بیان اینکه امیدوارم این مجمع در جهت تقویت اصلاح طلبی در کشور باشد، اظهار داشت: در آستانه دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای آسیب شناسی چهل سال انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه یک مرجع گرانقدر رهبری انقلاب را بر عهده داشت و همه مردم پشت سر ایشان قرار گرفتند، گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بیانگر اهداف انقلاب بود و باید فرصت هایی که از دست دادیم را آسیب شناسی کنیم و در این بررسی کمتر به مصادیق بپردازیم و تعارف را کنار بگذاریم.

عارف تصریح کرد: باید دستاوردهای دهه های مختلف را در انقلاب بررسی کنیم تا متوجه شویم کجا سرمایه های اجتماعی کاهش پیدا کرده است و بهترین جمله انقلاب این است که بگوییم ما جمهوری اسلامی هستیم.

وی افزود: برای نام کشور نامه های متعددی با امام راحل مکاتبه شد و امام راحل در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرا (س) فرمودند که من به نمایندگی از مردم تصمیم می گیرم و این نشان دهنده نقش مردم است.

رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان متوجه فرمایشات امام خمینی می شویم که فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلام کمتر و نه یک کلام بیشتر. برای بازگشت به ارزش های انقلاب نباید از مردم عبور کنیم و خوشبختانه جایگاه مردم در قانون اساسی متعالی است و مهم است که به اجرای فصل سوم قانون اساسی متعهد باشیم.

عارف گفت: شعارهای انقلاب و وعده هایی که به مردم دادیم یادمان است و تحقق آنها مهم است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر