کد خبر: 58977
A

تقدیر از ٢٥ رییس شعبه موفق بانک ملی ایران

نهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور با شعار "بهره وری شعب" با حضور عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عالی بانک های کشور به میزبانی بانک مرکزی برگزار شد .

تقدیر از ٢٥ رییس شعبه موفق بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،در این همایش که مدیران و کارشناسان  تمامی بانک ها و موسسات مالی کشور از جمله محمد رضایی و بهرام واقفی روسای ادارات کل سرمایه انسانی و تحقیقات و نوآوری بانک ملی ایران حضور داشتند ، تعداد ۲۵ نفر از روسای شعب موفق بانک ملی ایران جوایز و  لوح های تقدیر خود را دریافت کردند .وی با تاکید بر آمادگی نظام بانکی برای تامین سرمایه در گردش کارخانجات تولیدی افزود : اولویت و سیاست دولت و بانک مرکزی حفظ اشتغال و تولید است .

در ابتدای این مراسم، فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با تعریف زوایایی مختلف بهره وری گفت : اگر اصول بهره وری در یک موسسه رعایت شود، موجب سود آوری بیشتر و کاهش هزینه ها و در نهایت رضایتمندی مشتریان و سهامداران خواهد شد .

در پایان این همایش که با هدف ایجاد بستر و فرصت مناسب برای تعامل و انتقال تجربه و دستاورد‌های بین روسای موفق شعب و دیگر مدیران شبکه بانکی کشور برگزار شد، سیروس مرندی، هومان حافظی و پرویز شریفی به نمایندگی از سایر روسای شعب موفق بانک ملی ایران ،لوح های تقدیر خود را دریافت کردند


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر