کد خبر: 59016
A

پاداش امیرقطر به بازیکنانش؛ از خانه در لندن تا حقوق مادام‌العمر!

شیخ تمیم بن حمد، جوایز ارزشمندی را به بازیکنان تیم‌ملی قطر تقدیم کرده است. د، امیر قطر به بازیکنان تیم ملی کشورش جوایز قابل توجهی هدیه داده است. یک دستگاه واحد مسکونی در لندن، یک دستگاه خودرو لکسوس مدل ۲۰۱۹، ۱۰ میلیون ریال قطری، حقوق ماهیانه تا ابد و صرف ناهار در روز جمعه در دیوان امیری به همراه امیر قطر بخشی از جوایزی است که شیخ تمیم برای شاگردان فلیکس سانچز در نظر گرفته است.

پاداش امیرقطر به بازیکنانش؛ از خانه در لندن تا حقوق مادام‌العمر!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ قطری ها شب گذشته موفق شدند با نتیجه ۳-۱ ژاپن را در فینال جام ملتها شکست دهند تا برای اولین بار قهرمان آسیا شوند. شاگردان سانچز عملکرد فوق العاده ای در امارات داشتند و تنها با دریافت یک گل به مقام قهرمانی رسیدند. پس از این افتخارآفرینی برای ملت و کشور قطر، شیخ تمیم بن حمد، امیر قطر به بازیکنان تیم ملی کشورش جوایز قابل توجهی هدیه داده است. یک دستگاه واحد مسکونی در لندن، یک دستگاه خودرو لکسوس مدل ۲۰۱۹، ۱۰ میلیون ریال قطری، حقوق ماهیانه تا ابد و صرف ناهار در روز جمعه در دیوان امیری به همراه امیر قطر بخشی از جوایزی است که شیخ تمیم برای شاگردان فلیکس سانچز در نظر گرفته است.

قهرمانی قطری ها در خاک امارات چندان به مذاق رسانه های اماراتی هم خوش نیامد. هیچ کدام از روزنامه های ورزشی امارات به قهرمانی قطر اشاره نکردند و در اقدامی عجیب تنها به خبر مقام دومی ژاپن اکتفا کردند.

43255

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر