کد خبر: 59035
A

علی لاریجانی: سپاه اقدامات ارزشمندی در زمینه محرومیت زدایی انجام می دهد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی در زمینه محرومیت زدایی و مردم یاری انجام می دهد.

علی لاریجانی: سپاه اقدامات ارزشمندی در زمینه محرومیت زدایی انجام می دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی لاریجانی صبح یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش اقتدار بهداری رزمی سپاه که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز با وجود گذشت سال ها همان روحیه های نخست اول انقلاب در تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می شود.
وی افزود: نیروی زمینی سپاه کارهای ارزشمندی در زمینه خدمت رسانی به مردم در مناطق دور افتاده انجام داده است.
رییس مجلس بیان کرد: در ابتدای انقلاب که سپاه پایه گذاری شد، مسئولیت شناسی نسبت به سرنوشت انقلاب و روحیه جهادی منجر به دوام این نهاد شد.
لاریجانی اضافه کرد: در آن زمان که ترورها و تهدیدها مطرح بود سپاه سینه خود را ستبر می کرد و هر ماموریت بود را برعهده می‌گرفت و در جنگ تحمیلی نیز به خوبی وارد میدان شد.
وی عنوان کرد: اینکه رهبری معظم‌ انقلاب موضوع مدیریت جهادی را یک امر لازم می داند به این دلیل است که با تفکر جهادی می توان کارهای بزرگی انجام داد.
رییس مجلس خدمات درمانی سپاه را ارزشمند توصیف کرد و گفت: با توجه به اقداماتی که من امروز مشاهده کردم باید همه بخش های دولت قدردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.
لاریجانی با بیان اینکه داشتن و حفظ روحیه جهادی منجر به پیشرفت های بزرگ دیگری برای کشور می شود، اظهار داشت: بخش های دیگر ‌کشور همچون وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه باید در زمینه محرومیت زدایی و مردم‌یاری همیار سپاه باشند.
وی با اشاره به جلسه رسیدگی به صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت که فردا در مجلس برگزار می شود، گفت: وزیر پیشنهادی باید پرداختن و حمایت از خدمات مردم یاری را در دستور کار قرار دهد.
رییس مجلس عنوان کرد: صدا و سیما و رسانه ها نیز باید خدمات ارزشمندی که در زمینه محرومیت زدایی توسط نیروی زمینی سپاه انجام می شود را به خوبی برای مردم منعکس کنند.
لاریجانی گفت: بارها دیده ام که برخی از فرماندهان ارشد کشور به زندگی‌ خود نمی پردازند و در مرزها خدمت رسانی می کنند؛ باید از این افراد که برای امنیت کشور در تلاش هستند تقدیر شود.
رییس مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد خبرهای بهتری برای کشور در زمینه امنیت و اقتصاد باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر