کد خبر: 59114
A

«نمکی» وزیر بهداشت شد/ چند نکته عجیب درباره وزیر جدید بهداشت

نمایندگان مجلس به سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان رای اعتماد دادند.

«نمکی» وزیر بهداشت شد/ چند نکته عجیب درباره وزیر جدید بهداشت

 

به گزارش دیده بان ایران، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان و برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان با ۲۲۹ ‌رای موافق و ۲۵ ‌رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۵۹ ‌نماینده حاضر به سعید نمکی رأی اعتماد دادند.

محمد حسین فرهنگی و حسین مقصودی نمایندگان تبریز و سبزوار به عنوان مخالف و مهدی فرشادان، علی نوبخت، علیرضا سلیمی و ساداتی نژاد نمایندگان سنندج، تهران، محلات و کاشان به عنوان موافق وزیر صحبت کردند.

به گزارش دیده بان ایران، بر اساس شنیده ها  گفته می شود دکتر سعیدنمکی در بین فعالان حوزه محیط زیست به‌عنوان یکی از مدافعان سرسخت شکار حیوانات شناخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری‌ها، در سال ۹۳ سعید نمکی همراه با تعدادی از فعالان سرشناس حوزه شکار به سازمان محیط زیست رفتند تا معاونت محیط طبیعی این سازمان را قانع کنند پروانه شکار بفروشد، موضوعی که در رسانه‌ها خبرساز شد و مورد اعتراض شدید فعالان محیط زیست قرار گرفت.

فروش پروانه شکار ویژه به شکارچیان خارجی از طریق صندوق ملی محیط زیست که نمکی نیز عضو هیات مدیره آن است، امسال در رسانه‌ها خبرساز شده و اعتراضات بسیاری را برانگیخت.

برخی رسانه‌ها هم ادعا کرده‌اند که او شکارچی است و قرق اختصاصی دارد. اگرچه یک مقام ارشد سازمان حفاظت محیط زیست طی اظهارنظری گفته بود که نمکی گزارش‌هایی درباره حیات وحش نوشته که در تاریخ قبل و بعد از انقلاب بی‌نظیر است و ادعاهای آن رسانه ها را تکذیب کرده بود 

علاقه نمکی به شکار در حالیست که گویا او به شعر و شاعری هم علاقه خاصی دارد و حتی تخلصی هم تحت عنوان "پگاه کاشانی" دارد و مجموعه شعری تحت عنوان "همراه با نسیم" نیز از او منتشر شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر