کد خبر: 59120
A

امثال مقصودی کار را به جایی می‌رسانند که مقابل سخنرانی رئیس مجلس می‌ایستند

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان نماینده سبزوار در صحن علنی مجلس گفت: آقای مقصودی و امثال این نمایندگان شان مجلس را به جایی می‌رسانند که مقابل سخنرانی رئیس مجلس هم می‌ایستند که لاریجانی خطاب به وی گفت بحث سخنرانی من چیز دیگری است و ربطی به این موضوعات ندارد.

امثال مقصودی کار را به جایی می‌رسانند که مقابل سخنرانی رئیس مجلس می‌ایستند

به گزارش دیده بان ایران، محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس در نشست علنی امروز (دوشنبه 15 بهمن 97) پارلمان در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان طی اخطاری با استناد به بند 11 ماده 24 آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: حفظ شان و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق قانونی نمایندگان مجلس وظیفه هیأت رئیسه است.

وی افزود: وقتی که یک نماینده به گونه‌ای برخورد می‌کند که شان کل مجلس ونمایندگان آن را زیر سؤال می‌برد باید رئیس مجلس و هیأت رئیسه دفاع کنند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌آقای مقصودی در سخنان خود حرف‌هایی زد که شایسته رئیس مجلس و نمایندگان آن نبود. او شان مجلس را به جایی می‌رساند که مقابل سخنرانی رئیس مجلس هم می‌ایستند.

در همین حال علی لاریجانی رئیس مجلس گفت:‌ آقای عثمانی ایراد شما وارد است.

در همین حال عثمانی گفت: این شیوه شان مجلس را سبک می‌کند. بنابراین باید از شان مجلس دفاع شود.

در ادامه لاریجانی خطاب به عثمانی گفت بله تذکر شما به جاست و به آقای مقصودی هم گفتم که شما به عنوان مخالف باید حرف می‌زدید.

لاریجانی افزود:‌البته موضوع سخنرانی من چیز دیگری است و ربطی به این موضوع ندارد.

این گزارش حاکی است که در همین حال مقصودی نماینده سبزوار در حالی که فریاد می‌زد خطاب به لاریجانی گفت به من توهین شده و من باید صحبت کنم که لاریجانی به وی گفت آقای مقصودی ایشان توهینی نکردند و شما هم صحبت‌های خود را بیان کردید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر