کد خبر: 59194
A

دو عضو شورای شهر تهران به دادسرا احضار شدند

صبح امروز ناهید خداکرمی و محمود میرلوحی، دو عضو شورای شهر تهران به دادسرا احضار شدند.

دو عضو شورای شهر تهران به دادسرا احضار شدند

به گزارش دیده بان ایران, محمود میرلوحی صبح امروز به دلیل شرکت در دادسرا در جلسه شورای شهر حضور نداشت، هرچند که در ابتدای جلسه شورای شهر و قبل از آغاز جلسه با حضور بر صحن شورا در مورد جلسه دادسرایش با اعضای شورای شهر صحبت کرد.

احمد مسجدجامعی با توجه به شرایط امروز شورا و نبودن چند تن از اعضا قصد خروج از صحن شورا را داشت که محسن هاشمی گفت: از صحن خارج نشوید چون جلسه از نصاب می‌افتد و تاکید کرد که با توجه به شرایط ایجادشده فقط ناهید خداکرمی که دادگاه دارد می‌تواند از صحن خارج شود و محمود میرلوحی هم که صبح دادگاه بوده، ان‌شالله به زودی برمی‌گردد.

میرلوحی در حالی برای اتهامش به دادسرا مراجعه کرد که حسینی میلانی و اعطا وی را همراهی می ‌کردند و بعد از جلسه دادسرا نیز میرلوحی برای شرکت در جلسه شورا به صحن آمد.

بعد از آمدن محمود میرلوحی به صحن شورای شهر تهران ناهید خداکرمی با همراهی حجت نظری در پی شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان و برای بررسی پرونده اش به دادسرا رفت.

گفتنی است میرلوحی به دلیل شکایت محمدباقر قالیباف در دادسرا حاضر شده و ناهید خداکرمی نیز در پی شکایت ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان امروز در دادسرای رسانه حضور پیدا خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر