کد خبر: 59233
A

بانک آینده «کیلید» را به دست شرکت شما می‌دهد

رشد استفاده از خدمات الکترونیکی در نظام بانکی موجب تحقق اهداف دیگری همچون حفاظت از محیط زیست، استفاده صحیح از منابع خدادادی و کاهش هزینه‌ها شده است.

بانک آینده «کیلید» را به دست شرکت شما می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ خدمات بانکداری الکترونیکی در نظام بانکی این روزها از اهمیتی بالا برخودار گشته است. بانک‌ها در سال‌های اخیر با اتکا به پیشرفت‌های تکنولوژیک و همچنین استفاده از ایده‌های جدید در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، گام‌های بلندی به سوی تحقق رضایت مشتریان برداشته‌اند. علاوه بر این رشد استفاده از خدمات الکترونیکی در نظام بانکی موجب تحقق اهداف دیگری همچون حفاظت از محیط زیست، استفاده صحیح از منابع خدادادی و کاهش هزینه‌ها شده است.

بانک آینده به عنوان عضوی از خانواده شبکه بانکی کشور در سال‌های اخیر با طراحی مصحولات مختلف در حوزه بانکداری الکترونیکی گام‌‌های بلندی در این حوزه برداشته است. از جمله این محصولات «سامانه کیلید» است.

«کیـلید» یک سامانه‌ بانکداریِ اینترنتی و همراه است که برای رفع نیازهای بانکی شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده است. با استفاده از کیـلید شرکت‌ها می‌توانند گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در شرکت خود را به شکل الکترونیکی و امن انجام دهند.

بخش راهبری کیـلید به مدیر شرکت این امکان را می‌دهد که برای همه‌ی نقش‌های داخل شرکت (کارمند حسابداری، حسابدار ارشد، امضا دارها، مدیران اجرایی و ...) بر اساس نیاز، دسترسی‌های مشخص و مورد نظر را به حساب‌های بانکی شرکت ایجاد کند. با کیـلید، کارمند حسابداری دستور پرداخت را ثبت می‌کند و در صورت نیاز ترتیب امضا کنندگان را مشخص می‌نماید. صاحبان امضای مجاز شرکت در هر جا که باشند، بلافاصله دستور پرداخت را روی تلفنِ همراه خود می‌بینند و به سادگی با اسکن اثر انگشت خود در چند ثانیه آن را امضا می‌کنند. این خدمت متمایز از بانک آینده، موجب تقلیل هزینه‌های شرکت و همچنین کاهش چشمگیر تقاضا برای خرید و استفاده از کاغذ و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در شرکت‌ها می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر