کد خبر: 59272
A

جعفرزاده ایمن آبادی: امام جمعه کرج باید عذر خواهی می کرد

انتظار می رفت امام جمعه کرج برای حل این موضوع مداخله کند و سپس از بابت اتفاقی که افتاده است عذر خواهی کند اما چنین رفتاری از وی ندیدیم و همین جای تاسف دارد.

جعفرزاده ایمن آبادی: امام جمعه کرج باید عذر خواهی می کرد
به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده  در مورد ممانعت از سخنرانی  رییس مجلس در کرج گفت: مجددا ما شاهد موجی از ترویج خشونت هستیم. در حال حاضر که به فضای انتخابات 98 نزدیک می شویم برخی بر تنور این خشونت می دمند و بدشان هم نمی آید که مقداری فضا ملتهب شود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: ترویج خشونت، القا فرهنگ بداخلاقی، عدم حرمت داری مسئولین و توهین به مقامات اگر گسترش یابد و همگانی شود مرز ندارد. مانع شدن ازسخنرانی رئیس قوه  مقننه نظام توسط کسی که باید صرفا مردم را رعایت به تقوا کند دخالت در امور و اختلال در گردش مسائل نظام  ایجاد می کند .

نماینده رشت خاطر نشان کرد:  این اتفاق آن هم در روزی که روز وحدت  نظام است یک خسارت غیر قابل جبران برای انقلاب است، انتظار می رفت این امام جمعه برای حل این موضوع مداخله کند و سپس از بابت اتفاقی که افتاده است عذر خواهی کند اما چنین رفتاری از وی ندیدیم و همین جای تاسف دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات افزود: همه کسانی که دلشان برای انقلاب و نظام می سوزد حواسشان را به نکته ای جمع کنند و آن این است که یک عده آدم بی ریشه و بی سابقه که هیچ سابقه ای ندارند در جریان انقلابی نفوذ کرده‌اند و با حرارتی نشان دادن خودشان در جهت انشقاق و افتراق اجتماعی تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: اینکه می گویم ملاک حال فعلی افراد است برای کسی که دیروز در انقلاب می توانست نقش داشته باشد و نداشت و خانه اش خوابید و امروز که کشور به امنیت رسیده است حرارتی و اتمی ورود می کند صدق نمی‌کند و ملاک برای چنین شخصی فعل حال نیست و چنین شخصی باید بگوید در گذشته چه کرده است. وقتی ما می گوییم ملاک وضعیت حال است برای کسی  است که مبادا گذشته مثبت خودش را بخواهد در توجیه عملکرد منفی حال خودش به کار ببرد.

جعفرزاده گفت: کسی که دیروز می توانست به انقلاب و نظام کمک کند و نکرد، در جنگ نبود، در درگیری های با منافقین نبود و امروز که کشور در امنیت است می گوید ملاک وضعیت حال است و به حدی انقلابی می شود که مانع حضور انقلابیون در محافل اجتماعی ،انتخاباتی و راهپیمایی و یا نماز جمعه می‌شود، این آقایان از گذشته خودشان و خدماتشان برای انقلاب و نظام بگویند، برای کسی که در گذشته قایم شد و کمکی به انقلاب و نظام نکرد نمی توان گفت وضعیت فعل حال است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس خاطر نشان کرد : عده‌ای همانند اوایل انقلاب همانند منافقین در جریان های انقلابی نفوذ کرده‌اند و با رفتارهای تند خودشان می خواهند نیروهای انقلابی را دلسرد کنند و مانع از وحدت و انسجام کشور شوند که امیدواریم نیروهای انقلابی و پایبند به نظام با هوشیاری مقابل این افراد عمل کنند./عصرایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر