کد خبر: 59977
A

استاندار سیستان و بلوچستان: نفوذ تروریست‌ها در ادارات استان کذب است

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کسانی که از نفوذ در استانداری صحبت می‌کنند، از عناصر دشمن هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان: نفوذ تروریست‌ها در ادارات استان کذب است
به گزارش دیده بان ایران؛ احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد که عملیات دستگیری تروریست‌ها که در پاسخ به عملیات تروریستی جاده زاهدان_خاش انجام شد پاسخی کوبنده بود، اما پاسخ‌های کوبنده‌تری در راه است.

وی در ادامه اضافه کرد: این عملیات در خانه‌های تیمی که متعلق به گروهک جیش الظلم در شهرستان‌های سراوان و خاش بود با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین نیرو‌های قرارگاه قدس سپاه انجام شد. این دستگیری‌ها جواب کوچکی به این تروریست‌ها بود و جواب‌های دندان شکن تری در راه است.

موهبتی در خصوص وجود شایعاتی مبنی بر حضور عناصر نفوذی تروریست‌ها در سطح استان گفت:  شک نکنید کسانی که این شایعات کذب را مبنی بر نفوذ در استانداری و یا ادارات مهم استان  بیان می‌کنند،  از عناصر دشمن هستند. این افراد همان کسانی هستند که در آن طرف مرز‌ها این شایعات را بیان می‌کنند و در این طرف مرز با عملیات تروریستی می‌خواهند ترس را در دل ملت عزیز ایران بیاندازند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر عکس انتظارات دشمنان نظام، مردم استان سیستان و بلوچستان هیچ مشکلی با این نظام ندارند و بر اصول جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

موهبتی با اشاره به اینکه  بعد از انجام این گونه عملیات‌های تروریستی مردم ایران  منسجم‌تر و همدل‌تر با یکدیگر عمل می‌کنند؛ افزود: گوشه کوچکی از این همدلی را در استان اصفهان و در تشییع شهدای اخیر دیدید که گروه‌هایی از طوایف بزرگ استان سیستان و بلوچستان هم در آن  حضور داشتند.

وی در پایان گفت: برخی این موضوع را مطرح می‌کنند که مردم با این عملیات‌های تروریستی از نظام جدا می‌شوند؛ یا این‌گونه صحبت می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی پس از گذشت چهل سال دیگر همراهی مردم را با خود ندارد. قطعا ریشه چنین افرادی که این‌گونه صحبت‌ها را مطرح می‌کنند از خارج کشور است و این افراد  از عناصر دشمن هستند و ریشه آن‌ها همان ریشه نفاق و داعش و بقیه گروه‌های تروریستی در منطقه است./ باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر