کد خبر: 59991
A

قطبی: فولاد اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است/ جو موجود در ایران علیه داوری زیبا نیست

سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد اعتماد به نفس بالایی دارد و بازیکنان از جو به وجود آمده استقبال کرده‌اند.

قطبی: فولاد اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است/ جو موجود در ایران علیه داوری زیبا نیست

به گزارش دیده بان ایران، افشین قطبی، سرمربی فولاد خوزستان، صبح پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان و نساجی مازندران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در مازندران هستم. من از این شهر یادگاری‌های زیادی دارم. تیم ما وضعیت خیلی خوبی دارد و پیشرفت زیادی کرده است و اهداف بزرگی داریم.
وی ادامه داد: فولاد اعتماد به نفس بالایی دارد و بازیکنان از جو به وجود آمده استقبال کردند. هواداران تیم ما هم هر هفته اعتماد بیش‌تری به تیم ما می‌کنند.

قطبی درباره اولین تقابل خود در مازندران و بازی در ورزشگاه شهید وطنی توضیح داد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد اما ورزشگاه شهید وطنی چمن مصنوعی دارد. هواداران به زمین بازی نزدیک هستند و این کار ما را سخت می‌کند. هواداران نساجی شور بسیاری دارند و این تیم هم پتانسیل بالایی دارد. خدا را شکر در ورزشگاه شهید وطنی پیست دوومیدانی نداریم و من افسوس می‌خورم که چرا در بسیاری از ورزشگاه‌های ایران پیست دوومیدانی وجود داد. البته زمین این ورزشگاه صاف هست و بازی با سرعت بالایی برگزار می‌شود.
وی در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات داوری افزود: به نظر من یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا داوری فوتبال است. در دنیا و در هر صحنه‌ای دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد. جو موجود در ایران زیبا نیست زیرا هر کسی نمی‌تواند مسؤولیت شکست را بپذیر و تقصیر را گردن شخص دیگری بیندازد. در بازی با پرسپولیس هم مقصر شکست آن‌ها، داوری و چراغ ورزشگاه اعلام شد و کسی خود را مقصر ندانست. ما باید با بازی کردن خوب نتیجه را کسب کنیم و اگر تیمی بهتر بود، باید نتیجه را بپذیریم و یاد بگیریم. شک ندارم که فردا داوران عملکرد خوبی خواهند داشت.

ادامه دارد…

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر