کد خبر: 60001
A

درخواست یک نماینده برای بررسی گرانی خودرو در جلسه فوق‌العاده مجلس

نماینده مردم زرند در مجلس از هیات رییسه مجلس خواست تا به گرانی خودرو و سایر کالاها ورود کند و با مسؤولان دولتی در جلسه‌ای فوق‌العاده به موضوع رسیدگی کند.

درخواست یک نماینده برای بررسی گرانی خودرو در جلسه فوق‌العاده مجلس

به گزارش دیده بان ایران، حسین امیری خامکانی در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی بر لزوم امهال وام های بانکی کشاورزان تاکید کرد و افزود: از بهمن سال گذشته موضوع خشکسالی را پیگیری می کنیم و دولت در این خصوص چند بار مصوبه برای امهال وام ها داشته است اما این مصوبات در بانک ها اجرا نمی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: حدود ۱۶۰ نامه در این خصوص امضا شده اگر دولت قصد ندارد موضوع را حل کند به آن ورود نمی کرد تا کشاورزان تکلیف خود را می دانستند و بین دولت و بانک ها بلاتکلیف نبودند.

وی افزود: در خصوص بسته حمایتی نیز هنوز دولت نمی تواند تصمیم بگیرد به چه افرادی این بسته را بدهد. با وجود پیگیری‌های چند باره کارگران معادن ذغال سنگ که درآمد بسیار پایینی دارند هنوز نتوانسته‌اند بسته های حمایتی خود را دریافت کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی خودرو از مجلس خواست با دعوت از مسؤولان دولتی در جلسه‌ای فوق‌العاده موضوع را بررسی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر