کد خبر: 60285
A

مولوی عبدالحمید: سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای بابت امنیت چابهار نداشته باشند

امام جمعه اهل تسنن زاهدان با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دغدغه‌ای بابت امنیت در استان سیستان و بلوچستان نداشته باشند، گفت:‌ در توسعه چابهار از نیروهای بومی استفاده شود که قطعا موجب ارتقاء امنیت و اشتغال می‌شود.

مولوی عبدالحمید: سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای بابت امنیت چابهار نداشته باشند

به گزارش دیده بان ایران؛ مولوی عبدالحمید امروز در همایش بین‌المللی توسعه بندرچابهار در این شهر اظهار داشت:‌ از مسئولان به خاطرت توجه به بندرچابهار و این منطقه قدردانی می‌کنم، چابهار حلقه اتصالی بین ملت‌ها است.

وی ادامه داد: بهترین فرصت است که ملت‌های دنیا تولیدات خود را از این نقطه به کشورهای خود وارد و صادر کنند. 

امام جمعه اهل تسنن زاهدان افزود: چابهار بهترین محل سرمایه‌گذاری و تجارت است و از نمونه‌های فضل الهی محسوب می‌شود. 

وی تأکید کرد:‌ در توسعه زیرساخت‌های بندر باید مردم منطقه حضور داشته باشند و از منافع برخوردار شوند، در توسعه این بندر باید مردم هم همراه باشند، این منطقه با همه نعمت‌ها کپرنشین، بیکار و بیسواد دارد که باید از نعمت بندر چابهار استفاده کنند. باید به این مردم مهارت‌آموزی شود و در توسعه عمرانی به کار گرفته شوند که به انسجام بیشتر کمک می‌کند و به ارتقاء امنیت می‌انجامد. 

مولوی عبدالحمید با بیان اینکه حضور بومی‌ها در توسعه چابهار به انسجام بیشتر و ارتقا امنیت می‌انجامد، گفت:‌ امنیت در استان سیستان و بلوچستان حاکم است، منطقه چابهار منطقه امنی است و اراده مردم استان بر این است که اجازه ندهند ناامنی رخ دهد. 

امام جمعه اهل تسنن زاهدان افزود:‌ از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم که در چابهار سرمایه‌گذاری کنند و قطعا منافع بی‌شماری دارد.

مولوی عبدالحمید تأکید کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان از هر نوع اختلافات قومی و مذهبی عبور کردند و زمینه امنیت در استان سیستان و بلوچستان فراهم است و سرمایه‌گذاران هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. / فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر