کد خبر: 60354
A
با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد؛

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

مقام مظعم رهبری در حکمی حجت‌الاسلام شیخ مصطفی محامی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان منصوب کردند.

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

به گزارش دیده بان ایران، حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام شیخ مصطفی محامی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان منصوب کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ مصطفی محامیدامت توفیقاته
اکنون پس از پایان مسئولیت جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عباسعلی سلیمانی دامت‌توفیقاته در دوره‌ای پر تلاش و موفق، ضمن تشکر از مجاهدتها و خدمات شایسته ایشان، جناب‌عالی را به نمایندگی خود در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه‌ی شهر زاهدان منصوب می‌نمایم.
جناب‌عالی با شناخت از استان و مسائل و مقتضیات آن، و با درایت و هوشمندی به حول و قوه‌ی الهی خواهید توانست کلیه‌ی امور مربوط به نمایندگان ولی فقیه را ساماندهی نمایید ان‌شاءالله.
پیشبرد و تمشیت امور دینی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در میان آن مردم شریف و غیور و در آن خطّه‌ی مهم و حسّاس که از ظرفیت انسانی و اقتصادی و جغرافیایی برجسته‌ای برخوردار است، مهمترین کارویژه‌ی اصلی نمایندگی اینجانب است که با رعایت اخلاق و تدبیر و جلب رضایت مردم عزیز آن استان در چهارچوب سیاست‌های کلی و منافع و امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی باید صورت گیرد و به توفیق و به فضل الهی موجب تقویت هویت دینی و ملّی و استحکام همبستگی آنان گردد ان‌شاءالله.
تکریم علمای دین و برجستگان علمی و دانشگاهی و توجه و اهتمام به مدارس علمیه و مراکز تبلیغی و هماهنگ ساختن نهادهای مسئول در رفع نیازمندی‌های آنان نیز از وظایف نمایندگی اینجانب است.
مجموع سیاست‌ها و برنامه‌های نمایندگی که در پیوست الزامی این حکم آمده است، همه‌ی دستگاههای مسئول در استان و کشور را موظف می‌نماید که با جناب‌عالی در انجام این مسئولیت مهم، همکاری نموده و هرگونه کمک لازم را به عمل آورند.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت میکنم.
سیّد علی خامنه‌ای
۲۹ بهمن ۱۳۹۷

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر