کد خبر: 60432
A

پروانه مافی: طرح تابستان داغ دشمنان هم به جایی نمی‌رسد

پروانه مافی، نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان یک سال است که می‌گویند جمهوری اسلامی به 40 سالگی نمی‌رسد اما زمانی که موفق نمی‌شوند یک برنامه دیگری را طراحی می‌کنند. دشمنان کارشان دشمنی است و کار آنها برنامه‌ریزی علیه ایران است. به همین دلیل باید ایرادات و اشکالاتی را که در داخل کشور داریم اصلاح کنیم.

پروانه مافی: طرح تابستان داغ دشمنان هم به جایی نمی‌رسد
به گزارش دیده بان ایران؛ پروانه مافی، نماینده تهران و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به طرح موضوع تابستان داغ از سوی آمریکایی‌ها، گفت: اپوزیسیون خارج از کشور- چه ایرانیان خارج از کشور و چه خارجی‌هایی که در این حوزه فعال هستند- و آمریکا به دنبال مخالفت با انقلاب اسلامی هستند. آنها برنامه‌ای را می‌ریزند و زمان‌بندی اعلام می‌کنند اما وقتی موفق نمی‌شوند دنبال برنامه و زمان‌بندی دیگری می‌روند.

 

او ادامه داد: آنها با همین زمان‌بندی‌های پی در پی و بی‌نتیجه سرشان گرم است. دشمنان اعلام می‌کردند که جمهوری اسلامی تا بهمن ماه نمی‌رسد و همه چیز متلاشی می‌شود اما این صحبت ها بیشتر فضاسازی و جوسازی و تخریب روح و روان مردم بود.

 

این نماینده مجلس با اشاره به تاثیر ادعاهای دشمنان در داخل کشور، گفت: این صحبت‌ها و ادعاها بی‌تاثیر نیست و روح و روان مردم تخریب می‌شود و به مردم خسارت می‌زنند. این اقدام بخصوص از سوی اپوزیسیون ایرانی واقعا شرم‌آور است. اگر خارجی‌ها ما را تهدید و ادعایی را مطرح کنند می‌گوییم آنها خارجی هستند.

 

مافی تاکید کرد: دشمنان یک سال است که می‌گویند جمهوری اسلامی به 40 سالگی نمی‌رسد اما زمانی که موفق نمی‌شوند یک برنامه دیگری را طراحی می‌کنند. دشمنان کارشان دشمنی و کار آنها برنامه‌ریزی علیه ایران است. به همین دلیل باید ایرادات و اشکالاتی را که در داخل کشور داریم اصلاح کنیم.

 

او با بیان اینکه مشکلات عمده ما در کشور داخلی است، ادامه داد: به اندازه‌ای که ما در داخل مشکل و گرفتاری داریم در خارج از کشور نداریم و قطعا گرفتاری‌های داخلی بر خارجی می‌چربد. اگر مشکلات داخلی را حل کنیم خارجی‌ها نمی توانند تاثیرگذار باشند.

 

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اگر مسئولین منافع ملی و عمومی را مد نظر قرار دهند و در راستای وحدت و انسجام حرکت کنند و وحدت رویه در کار وجود داشته باشد، طبیعتا دشمنان هم کوتاه می‌آیند. زمانی که خارجی ها شرایط داخلی را مشوش، برهم ریخته و نامرتب می‌بینند؛ دست به فضاسازی می‌زنند.

 

مافی تاکید کرد: مردم نباید نگرانی از طرح موضوع تابستان داغ داشته باشند. مسئولین باید وظایفشان را به خوبی انجام دهند. باید روش‌ها و برنامه‌های خود را اصلاح کنیم و مسیر درست را برویم. ما باید به واقع به مردم فکر کنیم و از منافع شخصی، گروهی، جناحی و حزبی دست بکشیم تا مشکلات حل شود.

 

او گفت: مسئولان باید برای حل مشکلات از خودشان شروع کنند. باید دولت، مجلس، قوه قضاییه و همه نهادها و ارگان‌هایی که به نحوی مسئول نظام هستند؛ شروع به حل مسائل کنند و منفعت عموم را ببینند./ اعتماد انلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر