کد خبر: 60441
A

جزییات دستگیری سارقی که با فریب دختران جوان در اینستاگرام از آنان سرقت می کرد

در حاشیه هفتمین طرح دستگیری سارقان پایتخت توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ، سارقی که به روش بیهوش کردن اقدام به جعل اسناد و سپس سرقت خودرو جوان می‌کرد، دستگیر شد. متهم با ریختن طرح دوستی برای فریب دختران در اینستاگرام، افراد را به محل خاصی کشانده و با اِتِر اقدام به بیهوش کردن آن‌ها می‌کرد و با تنظیم قولنامه صوری که از قبل تهیه شده بود، اثر انگشت افراد بیهوش شده را در انتهای برگه قولنامه زده و با سرقت خودروهای آنان از محل متواری می‌شد. افسر پرونده ضمن تأیید این خبر با اعلام اینکه متهم به ارتکاب دو فقره سرقت به این روش اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی خواهد شد.

جزییات دستگیری سارقی که با فریب دختران جوان در اینستاگرام از آنان سرقت می کرد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در حاشیه هفتمین طرح دستگیری سارقان پایتخت توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ، سارقی که به روش بیهوش کردن اقدام به جعل اسناد و سپس سرقت خودرو جوان می‌کرد، دستگیر شد.

متهم با ریختن طرح دوستی برای فریب دختران در اینستاگرام، افراد را به محل خاصی کشانده و با اِتِر اقدام به بیهوش کردن آن‌ها می‌کرد و با تنظیم قولنامه صوری که از قبل تهیه شده بود، اثر انگشت افراد بیهوش شده را در انتهای برگه قولنامه زده و با سرقت خودروهای آنان از محل متواری می‌شد.

افسر پرونده ضمن تأیید این خبر با اعلام اینکه متهم به ارتکاب دو فقره سرقت به این روش اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی خواهد شد.

 

photo_2018-09-30_14-43-31 (2) (4th copy)
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر