کد خبر: 60502
A

حناچی: معاونم به درخواست خودش از شهرداری جدا شد

«پیروز حناچی» شهردار تهران با اشاره به اینکه معاون فنی و عمران به درخواست خود از مجموعه شهرداری جدا شد گفت: مسئولیت ها در گردش قرار دارند و مهم برجا گذاشتن پرونده ای روشن و مشعشع است.

حناچی: معاونم به درخواست خودش از شهرداری جدا شد

به گزارش دیده بان ایران؛ وی روز شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از چهار پروژه عمرانی پایتخت در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات «ایرج معزی» معاون سابق فنی و عمران شهرداری تهران افزود: وی از مجموعه عمرانی کشور جدا نمی شود و امیدواریم بتوانیم از مشورت هایش استفاده کنیم.

**راه حلی برای دوچرخه سواری بانوان بیابیم
وی در خصوص دوچرخه سواری بانوان نیز تاکید کرد: استفاده از دوچرخه برای تغییر کیفیت و شیوه زندگی است و نباید در این خصوص به حساسیت ها دامن زد.
شهردار تهران با بیان اینکه هدف، کاهش استفاده از خودرو شخصی و استفاده از حمل و نقل عمومی است یادآورشد: باید شرایطی برای دوچرخه سواری بانوان ایجاد و راه حلی برای آن پیدا کرد.

**تغییر رویکرد در اجرای پروژه ها
شهردار تهران همچنین در خصوص تغییر رویکرد اجرای پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز خاطرنشان کرد: نوع اجرای پروژه ها در این رویکرد تغییر می کند و از جنس ظرفیت های تهران که مورد استفاده همه است خواهد بود.
حناچی اظهار داشت: در این پروژه هاباهمکاری بخش خصوصی، با افزایش طول دوره بهره برداری(پس از افتتاح)، هزینه های استفاده شهروندان از آنها نیز کاهش می یابد و با توجه به شعار تهران شهری برای همه این پروژه ها مورد استفاده و در دسترس همه شهروندان قرار می گیرد.

**سقف بودجه بسته شده
وی در خصوص بودجه سال آتی شهرداری تهران نیز گفت: سقف بودجه بسته شده است و براساس سقف، توزیع بودجه صورت می گیرد.
شهردار تهران افزود: اگرچه با توجه به شرایط اقتصادی روند بودجه ایده آل نیست و کاهنده است اما باید این شرایط سخت را پشت سر گذاشت.
به گزارش ایرنا امروز چهار پروژه عمرانی شهری در پایتخت در مجموع با اعتبار 37 میلیارد تومان با حضور حناچی بهره برداری شد.
این پروژه ها شامل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با مسیر ورودی نمایشگاه بین المللی شهر تهران، مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه های امام علی(ع) و شهید بابایی و فاز دوم پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده خیابان خاوران است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر