کد خبر: 60582
A

تنها خبرنگار قوه قضائیه را به ویلای دختر وزیر سابق راه دادند

ماموران از حضور خبرنگاران رسانه ها که از صبح امروز(یکشنبه) مقابل ویلای دختر وزیر سابق در لواسان حضور داشتند تا تخریب بخشی از این بنا را گزارش کنند جلوگیری کردند.

تنها خبرنگار قوه قضائیه را به ویلای دختر وزیر سابق راه دادند

به گزارش دیده بان ایران؛ ایرنا نوشت: خبرنگار ما از صبح اینجا حاضر شده اما  اجازه ورود به ما خبرنگاران را ندادند که سبب اعتراض سایر خبرنگاران نیز شده است.
وی با بیان اینکه تنها خبرنگار قوه قضاییه وارد ساختمان شده است گفت: هنوز نمی دانیم تخریب بخشی از ویلا تا این زمان (لحظه مخابره خبر) انجام شده یا خیر چون ما مقابل ساختمان در خیابان مستقر هستیم و از اینجا امکان رویت تخریب را نداریم.
«علی حیدریان» شهردار لواسان روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که حکم تخریب (بخشی از) ملک ویلایی غیرمجاز دختر یکی از وزیران سابق صادر و هفته آینده(امروز یکشنبه) اجرا خواهد شد.
گفته شده بخشی از این بنا که غیرمجاز ساخته شده امروز قرار است تخریب شود.
شهردار لواسان همچنین در خصوص یکی دیگر از ویلاهای پر حاشیه این شهر منتسب به یکی از نزدیکان خانم نماینده مجلس شورای اسلامی گفته بود: این ملک در کمیسیون ماده 100 حکم جریمه گرفته و آن را نیز پرداخت کرده است، لذا ویلای مذکور تخریب نمی شود.
لواسان یکی از شهرهای خوش آب و هوای شهرستان شمیرانات و در 15 کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده که ساخت و سازهای غیرمجاز در آن و تخریب محیط زیست و اراضی ملی طی سال های گذشته خبرساز بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر