کد خبر: 60596
A

نماینده مجلس: حقوق بهمن ماه و عیدی بازنشستگان فولاد هنوز پرداخت نشده است

یک نماینده مجلس خطاب به وزیر کار گفت: شما قول دادید آنقدر رفاه ایجاد کنیم که مردم به یارانه نیازی نداشته باشند، اما هم اکنون محرومان به نان شب محتاج هستند، لااقل اجازه دهید دستشان به نان خالی برسد.

نماینده مجلس: حقوق بهمن ماه و عیدی بازنشستگان فولاد هنوز پرداخت نشده است

به گزارش دیده بان ایران، سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد و عیدی آنها هنوز پرداخت نشده است، مجلس در دی ماه ۹۷ برای حقوق بازنشستگان صنعت فولاد بودجه مشخص کرد، اما همواره ما برای نظام هزینه ایجاد می کنیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد مقابل استانداری تجمع کردند، بنابراین حقوق بهمن، اسفند و عیدی آنها به زودی پرداخت شود.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما قول دادید آنقدر رفاه ایجاد کنیم که مردم به یارانه نیازی نداشته باشند، اما هم اکنون محرومان به نان شب محتاج هستند، لااقل اجازه دهید دستشان به نان خالی برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان استان اصفهان خسارت استانی شدید دیدند، اما در حالی که از آنها شماره حساب گرفته شده هیچ اقدامی در جهت جبران خسارات صورت نگرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر