کد خبر: 60633
A

یک ماجرای خواندنی؛ ردپای رمال‌ها در پشت‌پرده رسانه ضد انقلاب آمدنیوز و روح‌الله زم

دومین قسمت مستند "ایستگاه پایانی دروغ" بهانه‌ای شده است تا کاربران به توصیه عجیب یک رمال به روح الله زم پی ببرند. این مستند تلویزیونی به روایت پشت پرده‌ای از فعالیت‌های روح الله زم مدیر کانال ضد انقلاب آمدنیوز پرداخته است و با واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی رو به رو شده که البته شوکی باور نکردنی به سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی ضد انقلاب وارد کرده و در نهایت چهره واقعی آن ها را به نمایش گذاشته است.در بخش دوم این مستند گرویدن زم و خانواده اش به خرافات برای دست یابی به جایگاه های والا را نشان می‌دهد که چقدر حقیرانه به دنبال دلخوشی برای خود می‌گردند. فیلم زیر روایت توصیه های یک رمال به زم را نشان میدهد، توصیه ای که از او میخواهد روزهای جمعه شمع صورتی روشن کند و با پیراهن صورتی به انتشار پست های سیاسی بپردازد.

یک ماجرای خواندنی؛ ردپای رمال‌ها در پشت‌پرده رسانه ضد انقلاب آمدنیوز و روح‌الله زم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در دو شب گذشته مستند تلویزیونی با نام "ایستگاه پایانی دروغ" از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

این مستند تلویزیونی به روایت پشت پرده‌ای از فعالیت‌های روح الله زم مدیر کانال ضد انقلاب آمدنیوز پرداخته است و با واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی رو به رو شده که  البته شوکی باور نکردنی به سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی ضد انقلاب وارد کرده و در نهایت چهره واقعی آن ها را به نمایش گذاشته است.در بخش دوم این مستند گرویدن روح الله زم و خانواده اش به خرافات برای دست یابی به جایگاه های والا را نشان می‌دهد که چقدر حقیرانه به دنبال دلخوشی برای خود می‌گردند.

فیلم زیر روایت توصیه های  یک رمال به  زم را نشان میدهد، توصیه ای که از او میخواهد روزهای جمعه شمع صورتی روشن کند و با پیراهن صورتی به انتشار پست های سیاسی بپردازد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر