کد خبر: 60672
A

اجساد 5 سرنشین بالگرد امداد هوایی سقوط کرده پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: اجساد 5 سرنشین بالگرد امداد هوایی سقوط کرده در استان پیدا شد و به پزشکی قانونی منتقل گردید.

اجساد 5 سرنشین بالگرد امداد هوایی سقوط کرده پیدا شد

به گزارش دیده بان ایران؛ سیداحمد مرتضوی فرد افزود: با تلاش امدادگران اجساد سوخته شده کادر پرواز و کادر اورژانس پیدا شد.
وی گفت : پس از انجام کارهای مقدماتی اجساد به پزشکی قانونی استان منتقل گردید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: از ساعات اولیه سقوط بالگرد 5 اکیپ جمعیت هلال احمر و اکیپ های انتظامی و امدادی به منطقه اعزام شدند.
در این حادثه رسول طاهری 31 ساله کارشناس فوریتها و ستار کاویانی 39 ساله کارشناس فوریتهای پزشکی اوراژنس 115 استان به همراه کادر پرواز جان خود را از دست دادند. 

** اجساد جانباختگان سقوط بالگرد به شهرکرد منتقل شد 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجساد هر 5 جانباخته حادثه سقوط بالگرد اورژانس برای شناسایی و انجام مراحل لازم به پزشکی قانونی استان منتقل شد. 
جعفر مردانی در محل حادثه سقوط بالگرد اورژانس در گفت و گو با ایرنا افزود: اجساد هر 5 سرنشین حادثه پیدا شدند و برای انجام مراحل شناسایی به پزشکی قانونی مرکز استان انتقال داده شدند. 
وی، علت سقوط بالگرد را برخورد به دکل برق در روستای سرتشنیز اعلام کرد و گفت: در پی این حادثه سیم های برق نیز دچار پارگی شده و برق منطقه قطع شده است. 
مردانی، این حادثه ناگوار را به خانواده های بازماندگان، جامعه پزشکی و مردم استان تسلیت گفت. 
به گزارش ایرنا، بر اثر سقوط بالگرد امداد هوایی که برای ماموریت به روستای دهدلی و نجات جان یک مادر باردار از فرودگاه شهرکرد اعزام شد هر 5 سرنشین این بالگرد شامل 2 تکنسین اورژانس مرکز استان، 2 خلبان و یک مهندس پرواز جان خود را از دست دادند. 
این حادثه پیش از ظهر روز دوشنبه در اطراف روستای سرتشنیز شهرستان کیار در 35 کیلومتری شهرکرد رخ داده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر