کد خبر: 60812
A

انتصاب مدیران زن در وزارت کشور افزایش یافته است

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: برا تحقق سهمیه ۳۰ درصدی انتصاب مدیران زن در دستگاه‌های اجرایی این مهم در ادارات تابع وزارت کشور و استانداری‌ها افزایش قابل توجهی یافته است

انتصاب مدیران زن در وزارت کشور افزایش یافته است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری(لینک) ؛ فریبا نظری‌ پورکیایی روز سه شنبه در نشست با مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌ بوشهر افزود: استفاده از تجارب بانوان در زمینه همکاری و تعامل با سایر نهادها و سازمان‌ها در تحقق مطالبات بانوان اثرگذار است.

وی بیان کرد: وزارت کشور در عرصه استانداری‌ها، فرماندارها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها بیش از هر وزارتخانه دیگر در انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی پیشتاز بوده است.

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشورگفت: زنان شایسته و توانمند باید در عرصه مدیریتی بدرستی نقش آفرینی کنند زیرا نظام مدیریتی به مدیران خلاق، کوشا و پاکدست نیاز دارد که در این عرصه بانوان توانمند باید نقش آفرینی کنند.

استاندار بوشهر گفت: زنان شایسته و توانمند استان بوشهر در جایگاه‌های مدیریتی قرار می ‌گیرند و در همین ارتباط تا پیش از پایان سال سه بخشدار زن در این استان معرفی می شوند.

عبدالکریم گراوند افزود: برای تحقق سهم ۳۰ درصدی پست مدیریت بانوان، این مهم در استان بوشهر روند اجرایی موفقی داشته و در این ارتباط پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان شایسته و توانمند قرار گرفته است.

وی افزود: این استان در حوزه کشاورزی از ظرفیت بالایی برخودار است به گونه‌ای که تولید ۶۰۰ هزار تن گوجه فرنگی خارج از فصل و ۱۵۰ هزار تن خرما بخشی از ظرفیت کشاورزی استان بوشهر است.

گراوند اظهار داشت: تولید ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن میگوی پرورشی در زمین های ساحلی و پرورش ماهی در قفس در خلیج فارس از ظرفیت های مهم استان بوشهر است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین برای حل مشکلات آب در استان بوشهر علاوه بر آغاز ساخت پنج سد، مجوز ساخت طرح‌های آب‌ شیرین‌ کن به ظرفیت ۱۲۵ هزار مترمکعب در روز صادر شده است.

 

گراوند افزود: گلخانه های موجود در استان بوشهر از ۱۲۴ هکتار تا سال ۱۳۹۵ به ۱۷۸ هکتار و آبیاری تحت فشار و اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در سطح هفت هزار و ۵۰۰ هکتار بیانگر نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به بخش کشاورزی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر