کد خبر: 60909
A

وقوع ۲ تصادف مرگبار در تهران در هفته گذشته

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وقوع دو تصادف مرگبار در هفته گذشته خبر داد. سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات این پلیس در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث یک نفر عابر پیاده و یک نفر راننده موتورسیکلت جان خودشان را از دست دادند و خانواده‌هایی را داغدار کردند.

وقوع ۲ تصادف مرگبار در تهران در هفته گذشته

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات این پلیس در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث یک نفر عابر پیاده و یک نفر راننده موتورسیکلت جان خودشان را از دست دادند و خانواده‌هایی را داغدار کردند.

وی با اشاره به اولین تصادف مرگبار در هفته گذشته اظهار داشت: تصادف اول در ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه ظهر روز شنبه در بزرگراه شهید بابایی رمپ ورود به بزرگراه شهید یاسینی یکدستگاه پراید در حال حرکت بوده که راننده به علت سرعت زیاد قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و با گاردریل برخورد و سپس با کارگر شهرداری که در فضای سبز مشغول فعالیت بوده برخورد و در اثر شدت ضربه عابر پیاده مذکر حدودا ۶۰ ساله در محل حادثه فوت می‌شود.

سرهنگ مومنی به رانندگان توصیه کرد در هنگام رانندگی با سرعت مطمنه حرکت کرده و در نزدیکی رمپ‌ها و خروج از محورهای بزرگراهی سرعت وسیله نقلیه را کاهش دهند تا بتوانند وسیله نقلیه را کنترل و هدایت کنند.

رییس اداره تصادفات این پلیس خاطرنشان کرد: تصادف دوم در ساعت ۴۰: ۱۳ دقیقه  روز یکشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه امام رضا (ع) مقابل بازار گل یکدستگاه موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با جدول برخورد و پس از کشیدگی حدود ۵ متر با درخت کنار محور برخورد و در اثر شدت ضربه راننده موتورسیکلت جوان ۱۸ ساله فاقد کلاه ایمنی و گواهینامه رانندگی فوت می‌کند.

سرهنگ مومنی از والدین خواست تا از در اختیار قرار دادن وسیله نقلیه به فرزندانشان که فاقد گواهینامه هستند خودداری کنند و رانندگان موتورسیکلت در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند و حتی المقدور از تردد در محور های بزرگراهی به جهت سرعت زیاد وسایل نقلیه خودداری کنند.

وی همچنین در خاتمه به کلیه کاربران ترافیک توصیه کرد رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند و خاطرنشان کرد: امیدوارم با رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه های کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی همه شهروندان سفرهای بدون حادثه ای را داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر