کد خبر: 61093
A

کشف کارگاه تولید سوسیس و کالباس خوک در شهرستان بومهن

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از کشف کارگاه تولید سوسیس و کالباس از گوشت خوک در بومهن خبر داد. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس با اشاره به اینکه براساس اعلام به سامانه ۱۹۰ این موضوع اطلاع داده شد بیان کرد: ۱۰۰ کیلوگرم از این محصول را معدوم و پرونده برای بررسی‌های بیشتر به دادسرای شهرستان پردیس ارسال شد.

کشف کارگاه تولید سوسیس و کالباس خوک در شهرستان بومهن

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سعید آسیایی در گفتگویی، با اشاره به کشف کارگاه تولید سوسیس و کالباس غیرمجاز در شهرستان پردیس اظهار داشت: پیرو دریافت شکایت مردمی تیم مشترکی از کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی پس از اخذ دستور قضایی و حکم ورود به محل توسط دادستان شهرستان پردیس وارد منزل مسکونی واقع در شهر بومهن شدند.

وی سپس افزود: پس از ورود به این منزل با محل تولید سوسیس و کالباس و بسته‌بندی آن روبه‌رو شدیم که در محیطی کاملاً غیربهداشتی در حال انجام بود و بنابر اطلاعات داده شده در تهیه آن از گوشت گراز استفاده می‌شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس با اشاره به اینکه براساس اعلام به سامانه ۱۹۰ این موضوع اطلاع داده شد بیان کرد: ۱۰۰ کیلوگرم از این محصول را معدوم و پرونده برای بررسی‌های بیشتر به دادسرای شهرستان پردیس ارسال شد.

آسیایی همچنین خاطرنشان کرد: براساس اظهارات صاحب کارگاه تولید سوسیس و کالباس گوشت‌های استفاده شده در تهیه سوسیس و کالباس از گوشت گراز بوده، اما برای مشخص شدن صحت این موضوع گوشت‌ها به آزمایشگاه ارسال و پس از نتایج به دست آمده تکلیف روشن می‌شود./ تسنیم

 

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر