کد خبر: 61126
A

مبعلی: خطای من روی علی دایی باعث شد جام جهانی نروم/ پرسپولیس پیشنهادی نداد

هافبک سابق تیم‌های متعدد امارات از راز نشستن پشت ضربات ایستگاهی رونمایی کرد.محمد مایلی کهن معتقد است او از دیوید بکام هم بهتر کاشته می زند. مبعلی درباره راز نشستن پشت ضربه های آزاد گفت: «هشت یا نه سال پیش بود. در الوصل امارات بودم. آن جا شروع بدنسازی ام بود که کمر درد گرفتم. آن فصل را با کمر درد بازی می کردم. زانویم را که می کوبیدم زمین، کمرم بهتر می شد و راحت تر خم می شدم. این به پاهایم هم فشار کمتری می آورد. »

مبعلی: خطای  من روی علی دایی باعث شد جام جهانی نروم/ پرسپولیس پیشنهادی نداد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ایمان مبعلی از فوتبال خداحافظی کرد. هافبک اهل ایذه ای که فوتبالش را از فولاد خوزستان آغاز کرد و همانجا هم کفش هایش را آویخت. او خیلی سریع به مستطیل سبز بازگشت و این بار روی نیمکت نشست. مبعلی این روز ها دستیار افشین قطبی در اهواز است. او درباره دوران فوتبالش به برنامه نود گفت: «همه چیز از بازی با پرسپولیس شروع شد. تا هجده قدم پرسپولیس رفتم و با یک ضربه محکم گل زدم. در بوسان هم گلی که به کویت زدم باعث شد قهرمان شویم.»

محمد مایلی کهن معتقد است او از دیوید بکام هم بهتر کاشته می زند. مبعلی درباره راز نشستن پشت ضربه های آزاد گفت: «هشت یا نه سال پیش بود. در الوصل امارات بودم. آن جا شروع بدنسازی ام بود که کمر درد گرفتم. آن فصل را با کمر درد بازی می کردم. زانویم را که می کوبیدم زمین، کمرم بهتر می شد و راحت تر خم می شدم. این به پاهایم هم فشار کمتری می آورد. » او درباره جام ملت های 2004 و حذف تلخ ایران از آن مسابقات گفت: «آن پنالتی که آن جا به تیر زدم، من معمولا لحظه آخر تصمیم می گرفتم پنالتی ها را کجا بزنم. آن را هم به تیر بالا زدم. جوان بودم و خیلی هم بد نزدم و اعتراضی هم به من نشد. در بازی فولاد و صبا، نباید آن خطا را روی علی دایی می کردم. به نظرم آن خطا روی نرفتن به جام جهانی 2006 هم تاثیرگذار بود. اما ناراحت نیستم. سرنوشت من همین مسیر بود.»

او درباره حضورش در امارات گفت: «قرار خیلی زود از امارات برگردم اما پیشنهاد های چند ساله به من رسید و همانجا ماندم. بعد ها که برگشتم، از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم. استقلال را دوست داشتم، پژمان منتظری هم آن جا بود، رفیق قدیمی ام.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر