کد خبر: 61136
A
حاجی بابایی:

اصولگرایان به دلیل خرابکاری‌هایشان، در هر انتخابات اسم خود را عوض می‌کنند

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: مردم باید به اصلاح طلبی که سلامت دارد و کارآمد است و می تواند کار کند رای دهند و به نیروهای دیگر و جبهه انقلابی هم که کارآمد و سلامت هست و می توانند کار کنند رای دهند. نباید حزبی کنیم که هرکس هر جنس بنجلی که دارد را در لیست بگذارد و جا بزند.

اصولگرایان به دلیل خرابکاری‌هایشان، در هر انتخابات اسم خود را عوض می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران، حمیدرضا حاجی بابایی  در پاسخ به این سوال که راهبرد انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم چگونه خواهد بود؟، گفت: انتخابات آینده باید بر مبنای انقلابی‌گری باشد. مردم ایران اگر می‌خواهند مشکل کشور حل شود باید بر مبنای کارآمدی، سلامت و عدالت افرادی را انتخاب کنند که از جنس خودشان باشند.

اصلا اصولگرا نمی‌شناسم

وی در پاسخ به این سوال که اصولگرایان چقدر توانسته‌اند این پیام‌ها را در ارتباط با مردم به آن‌ها منتقل کنند؟، اظهار کرد: من اصلا اصولگرا نمی‌شناسم. ما جبهه نیروهای انقلابی را می‌شناسیم. جبهه نیروهای انقلابی باید در کشور این مسیر را طی کنند، هر وقت طی نکردند ضربه خوردیم. 

فضای انتخابات را حزبی نکنیم که هرکس جنس بنجل خود را در لیست نگذارد

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: ما اصلا نباید (فضا را) اصولگرایی و اصلاح‌طلبی کنیم. مردم باید به اصلاح‌طلبی که سلامت دارد و کارآمد است و می‌تواند کار کند، رای دهند و به نیروهای دیگر و جبهه انقلابی هم که کارآمد و سلامت هستند و می‌توانند کار کنند رای دهند. نباید این قضیه را حزبی کنیم که هرکس هر جنس بنجلی دارد را در لیست بگذارد و جا بزند.

مردم به آدم‌های سالم رای بدهند

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال که اگر بهتر این است که فضا را حزبی نکنیم چرا در جریان اصولگرایی احزاب متعددی از جمله جمنا و ... شکل گرفته است؟، گفت: چه فرق می‌کند؟ جمنا باشد یا غیرجمنا باشد یا هرکس دیگری می‌خواهد باشد، این حرف شامل همه است و من همه را می‌گویم.

این فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به این نظر که به هرحال این جناح‌بندی‌ها در زمان انتخابات شکل خواهد گرفت، گفت: بله شکل می‌گیرد اما مردم باید به آدم‌های سالم رای بدهند. احزاب هرکسی را هم معرفی کردند، بکنند. مردم باید به آدمی رای دهند و آن را بررسی کنند که سلامت دارد.

مردم چشمانشان را باز کنند و با اسم‌ها کار نکنند

وی افزود: کسی که در جمهوری اسلامی مسئول می‌شود و طی ۱۰ سال ثروتمند می‌شود معلوم است که این سالم نیست، خب به او رای ندهند تا اینجا هم که می‌آید برای مردم تصمیم بگیرد. شما نمی‌توانید کسی که جنایتی نکرده را مجازات کنید. کسی که جدید آمده اگر می‌بینند اینگونه نیست خب به او رای دهند.

اصولگرایان هر بار در انتخابات اسم‌شان را عوض می‌کنند

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال که چرا اصولگرایان در هر انتخابات با یک نام و نشان وارد می‌شوند؟، اظهار داشت: وقتی یک بار می‌آیند و خراب می‌کنند اسم‌شان را عوض می‌کنند که آن خرابکاری معلوم نشود. چون می‌آیند و مردم را راضی نمی‌کنند.

وی افزود: تفکرات فرق نمی‌کند اصلاح‌طلب و اصولگرا این‌ها با یک اسم می‌آیند و آن کارشان جواب مردم را نمی‌دهد و مردم قانع نیستند. مثلا اسمش را می گذارند «امید» یعنی می‌گویند این‌ها که تا الان گفتیم ناامیدی بوده از این به بعد امید است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: مردم باید چشمانشان را باز کنند و با اسم‌ها کار نکنند بلکه با عملکردها کار کنند.

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال که مسئولان و تصمیم‌گیرانی که دارند این روش‌ها و رویکردها را تدوین می‌کنند چه مسئولیتی دارند که مردم هم همین نگاه را داشته باشند؟، گفت: مسئولان خودشان اگر از جنس مردم باشند همین‌هایی را که من می‌گویم عمل می‌کنند و اگر از آن جنس باشند که خودشان هم درواقع به نحوی به آلاف و الوفی رسیده باشند این‌ها سازماندهی می‌کنند که همان روند قبلی باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر