کد خبر: 61324
A

لاریجانی:حتی به اصل کاندیداتوری مجلس فکر نکرده ام، چه برسد به اینکه بخواهم از تهران نامزد شوم

علی لاریجانی در مصاحبه ویدئویی با مثلث در پاسخ به این سئوال که «در انتخابات سال سوم هیات‌رئیسه مجلس، فراکسیون امید تصمیم گرفت که از شما حمایت نکند. آیا قبل از انتخابات پیام‌هایی رد و بدل شد و شروطی داشتند که شما نپذیرفتید یا اصلا اساسا از ابتدا برای امسال چنین برنامه‌ای داشتند؟» گفت: نه شروطی نبود؛ آقایان خودشان تصمیم‌شان این بود.

لاریجانی:حتی به اصل کاندیداتوری مجلس فکر نکرده ام، چه برسد به اینکه بخواهم از تهران نامزد شوم

به گزارش دیده بان ایران، علی لاریجانی در مصاحبه ویدئویی با مثلث در پاسخ به این سئوال که «در انتخابات سال سوم هیات‌رئیسه مجلس، فراکسیون امید تصمیم گرفت که از شما حمایت نکند. آیا قبل از انتخابات پیام‌هایی رد و بدل شد و شروطی داشتند که شما نپذیرفتید یا اصلا اساسا از ابتدا برای امسال چنین برنامه‌ای داشتند؟» گفت: نه شروطی نبود؛ آقایان خودشان تصمیم‌شان این بود.

علی لاریجانی در پاسخ به این سئوال که «مذاکره‌ای هم نشد؟» اظهار کرد: مذاکره‌ای به طور رسمی نه. به هر حال فرق مجلس فعلی با مجالس دیگر این است که فراکسیون اکثریتی به معنای متعارف ندارد؛ لذا تصمیم‌گیری در آن ساده نیست. همین وقایع قابل پیش‌بینی است.

وی در پاسخ به این سئوال که قبل از انتخابات هیات‌رئیسه سال نخست مجلس دهم، آقای عطریانفر گفتند «ما نقد آقای لاریجانی را به نسیه آقای عارف ترجیح می‌دهیم» یعنی در آن زمان ترجیح می‌دادند که از شما حمایت بکنند و پای این حمایت‌شان هم تا مدتی ایستاده بودند. بعد در انتخابات سال سوم هیات‌رئیسه این اتفاق نیفتاد. آیا این نسبت بین شما و اصلاح‌طلبان برهم خورد؟، گفت: چنین نسبتی نداشتند که بخواهد برهم بخورد ولی خودشان تشخیص‌شان این بود. نمی‌دانم که پشت صحنه‌اش چه گذشت. خیلی چیز مهمی نیست که آن‌قدر بزرگش کرده‌اید.

رئیس مجلس درباره قصد نامزدی اش برای انتخابات مجلس سال آینده گفت: من الان واقعا روی هیچ‌چیزی فکر نمی‌کنم، آن‌قدر هم وقت برای من پر است که اصلا واقعا تعارف هم نمی‌کنم که بگویید دارد به حالت تصنعی حرف می‌زند. حجم کار و اینکه از صبح تا شب باید همین مسائل کشور را پیگیری بکنم، فرصتی ایجاد نکرده که تامل جدی‌ای داشته باشم، یعنی باید به قدری فضای کاری من کاهش پیدا بکند که بتوانم روی آن فکر بکنم.

رئیس مجلس در پاسخ به این سئوال که گویا تمایل دارید این‌بار از تهران بیایید، نه از قم، یادآور شد: من اصلا به اصل آن فکر نکرده‌ام که بگویم از کجا بیایم چون به هر حال آدم باید روی این مسائل با تامل و آینده‌نگری فکر کند و ببیند که چقدر می‌تواند کار بکند و مفید است؛ لذا باید در یک فرصتی به آن فکر بکنم، الان زود است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر