کد خبر: 61612
A

پراید سال جدید را با چه قیمتی آغاز کرد؟

در حالی که نرخ های اعلامی نمایشگاه ها برای فروش پراید تغییراتی اندک را نسبت به آخرین روز کاری سال قبل نشان می دهد، اولین آگهی های منتشر شده برای فروش پراید حکایت از بالاتر بودن قیمت پیشنهادی فروشندگان دارد.

پراید سال جدید را با چه قیمتی آغاز کرد؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ پراید ۱۳۱ SE به قیمت ۴۱ میلیون تومان تا ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان آگهی شده است. پراید ۱۳۱ سفید در آخرین روزهای اسفند ۴۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و با تنوع رنگ ۴۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان فروخته شده است . 

 پراید ارزان ترین خودروی ایرانی است که رشد قیمتی شدید را در سال گذشته تجربه کرد و از محدوده ۲۰ میلیون تومان به محدوده ۵۰ میلیون تومان قدم گذاشت .

 هر چند اگهی های جدید افزایش قیمتی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد اما برخی از فعالان این بازار می گویند رکود شدیدی بر بازار حاکم است و کمتر کسی فعلا دست به خرید خودرو می زند .

 برخی پیش بینی می کنند قیمت ها در صورت تداوم فروش فوری خودرو تعدیل شود اما با این حال حجم پیش فروش خودرو توسط خودروسازان بالاست و پاسخ در زمان مناسب یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در این حوزه محسوب می شود.

پراید

بررسی‌ها نشان می دهد قیمت برخی مدل های پراید در قیاس با هفته گذشته افزایش و قیمت برخی کاهش داشته است اما نوسان قیمت بیش از یک میلیون تومان نیست .

 فعالان بازار قیمت سایپا ۱۱۱ را ۴۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، سایپا ۱۱۱ با تنوع رنگ را ۴۵ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و سایپا ۱۵۱ را ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام می کنند .

 قیمت سایپا ۱۳۲ نیز ۴۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان اعلام شده اما قیمت خرید و فروش در این بازار توافقی است .

 اگهی های درج شده برای فروش خودرو از این قیمت ها تبعیت نمی کند و نرخ ها فاصله ای حداقلی با رقم های اعلام شده از سوی فعالان بازار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر