کد خبر: 61630
A

ارائه گزارش استاندار چهارمحال وبختیاری به جهانگیری درباره سیلاب و نحوه امدادرسانی

استاندار چهارمحال و بختیاری در تماس تلفنی معاون اول رئیس جمهوری گزارش کاملی از نحوه امدادرسانی و مدیریت بحران استان در سیلاب اخیر را ارائه کرد.

ارائه گزارش استاندار چهارمحال وبختیاری به جهانگیری درباره سیلاب و نحوه امدادرسانی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با استاندار  چهارمحال و بختیاری از آخرین وضعیت این استان اطلاع پیدا کرد.

اقبال عباسی در این تماس میزان بارش‌ها در این شهرستان به سمع معاون اول رئیس‌جمهور رساند و گفت:  میزان بارش ها بیش از ۲۵۰ میلیمتر رسیده است. ۳۰ روستای استان در این سیلاب از سکنه خالی شده و مردم به مناطق امن هدایت شده‌اند.  در پی بارش‌ها یک روستا دچار رانش زمین شد که اهالی بلافاصله به مرکز شهرستان کوهرنگ منتقل و در یک مکان امن اسکان داده شدند. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شدت بارش‌ها در شهرستان‌های این استان، شرایط رودخانه‌های کارون و زاینده‌رود را طغیانی و سیلابی توصیف کرد. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های روز دوشنبه در این استان میزان خروجی آب رودخانه های سرچشمه کارون به سمت خوزستان را ۴ هزار مترمکعب و میزان ورودی آب به رودخانه زاینده رود را ۲۵۰ مترمکعب در ثانیه عنوان کرد. 

وی گفت: در پی این بارش‌ها تاکنون ۷ پل از جاده‌های اصلی این استان به زیر آب رفته و نزدیک به ده‌ها پل در جاده‌های روستایی و فرعی استان نیز به زیر آب رفته است.  سیلاب در این استان تاکنون خسارت جانی نداشته و تمام تلاش ستاد مدیریت بحران حفظ جان مردم است.

214214

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر