کد خبر: 61642
A
استانداری فارس هشدار داد ؛

شهروندان شیرازی و مسافران، خیابان‌های مجاور رودخانه خشک را تخلیه کنند

سرپرست معاونت عمرانی هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تاکید بر اینکه شهروندان هشدارها ی مسئولان هواشناسی را جدی بگیرند،گفت: ساکنان مسیرهای منتهی به رودخانه خشک نظیر خیابان های ساحلی مراقبت لازم را داشته باشند و شهروندان نیز در این محدوده ها تردد نکنند.

شهروندان شیرازی و مسافران، خیابان‌های مجاور رودخانه خشک را تخلیه کنند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ علی نقی طبیب لقمانی گفت: برخی سرشاخه ها و مسیرهای منتهی به رودخانه خشک طغیان کرده و تقاضا داریم شهروندان و مردمی که در حاشیه رودخانه خشک در شیراز به ویژه در حوالی پل علی ابن حمزه به سمت شرق و جنوب ساکن هستند احتیاط لازم را داشته باشند و وسایل با اهمیت منازل خود را جابه جا کنند چون ممکن است آب رودخانه خشک بالا بیایید و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ارتباط در تمام جاده های استان فارس به غیر از دو محور امامزاده اسماعیل اقلید و خنجشت در شهرستان اقلید برقرار است گفت: مسیر جایگزین این دو محور نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: بارندگی کماکان تا آخر وقت امروز و اوایل فردا ادامه دارد و این انتظار از مردم و اهالی این استان داریم که در صورت امکان از مسافرت های درون شهری و برون شهری اجتناب کنند.

سرپرست معاونت عمرانی هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: از مسافران و میهمانان نوروزی استان فارس تقاضا داریم دو روز تحمل کنند و در این استان مستقر باشند و شرایط در تمام شهرها و شهرستان های این استان برای اسکان آماده شده و پذیرای مسافران نوروزی هستیم و هیچ نگرانی از این خصوص نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مردم در این شرایط به جاده نروند و توقف را ترجیح دهند که ریسک خطر کاهش یابد.

وی عنوان کرد: از نیروی انتطامی درخواست داریم که از حضور مردم در حاشیه رودخانه خشک ممانعت و جلوگیری کند و مردم هم با نیروهای انتظامی در این خصوص همراهی لازم را داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر